تبدیل لوگوهای مشهور به لوازم کاربردی
طراح ژاپنی «تاکو اومورا» با استفاده از چاپ سه بعدی، لوگوهای شرکتهای مشهور را به لوازم کاربردی و خلاقانه تبدیل کرده است.
برترینها : طراح ژاپنی «تاکو اومورا» با استفاده از چاپ سه بعدی، لوگوهای شرکتهای مشهور را به لوازم کاربردی و خلاقانه تبدیل کرده است. ایدههای او واقعا جذاب هستند. همان طور که میبینید همه این لوگوها را از قبل میشناختید، اما آیا چنین کاربردی را برایشان تصور میکردید؟
ادوبی (Adobe)
ادوبی (Adobe)
هوندا
آدیداس
مک دونالد
نایک ایر جردن (Nike Air Jordan)
نایکی
لویی ویتون (Louis Vuitton)
بلوتوث
توئیتر
یاهو
راه آهن ژاپن (Jr)
پلی استیشن
هیروشیما تویو کارپ (Hiroshima Toyo Carp)
متروی اوساکا
یوتیوب
پ
نظر کاربران
جالبه
یوتیوب رو نفهمیدم..
چه جالببب بعضیاش کاربرد آنچنانی نداشت
من نایک و نفهمیدم میشه یکی بگه؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
منظورش این بود که میشه لوگو نایک رو لای دفتر و کتابی که می خونی بذاری که شماره صفحه اش رو یادت نره
باز کردن پاکت نامه
کاربر کاپیتان شما در باره یک فردی که دوسش داشتین حرف زدین میشه بگین لطفاً چشماش سبز نبود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهشاً جواب بده
پاسخ ها
بس کن دیگه تو ام اه
کاربرshaqaw فکر نمیکنم که با شما حرف زده باشم لطفاً اگر چیزی نمیدونی صحبت نکن آدم که نباید حتماً حرف بزنه ای ن موضوع برای من مهمه نظرم از کسی نخواستم فکر کنم که طرف صحبتم مشخصه و به کس دیگری مربوط نیست از جمله شما که ماشاالله همه جا هستین و همه جا نظر میدین هر چند به من مربوط نیست چون فوضول نیستم ....
اونوقت ایران یاد گرفته فیلتر کنه همهچیو /:
ولی خداییش خیلی خلاقانه بودن
چه خوب بودن
خیلی جالب بودن
پر مفهوم بودن و قشنگ آقای فشنگ
پاسخ ها
واقعا مفهوم داشت
عال عالی اقای فالی
بعضیا اصلا خلاقیت نداشت فقط خواسته ی چیزی دربیاد
هم میهنان گرامی ما هم خلاقیتشون رو تو کامنتهایی که میذارن نشون میدن! :(
چه باحال بودن