۷۵۰۷۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فسیل ۲۵۰ میلیون ساله در حیاط خانه +عکس

باستان شناسان همیشه به دنبال کشف آثاری از دایناسورهای قدیمی هستند و بیشتر نقاط زمین که ممکن است استخوان های مختلف در ان ها یافت شود را گشته و کاوش کرده اند اما هنوز این علم به پایان خود نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران: باستان شناسان همیشه به دنبال کشف آثاری از دایناسورهای قدیمی هستند و بیشتر نقاط زمین که ممکن است استخوان های مختلف در ان ها یافت شود را گشته و کاوش کرده اند اما هنوز این علم به پایان خود نرسیده است.

گاهی اوقات در دنیای باستان شناسی اتفاقاتی رخ می دهد که شاید خیلی عجیب باشد. یکی از این اتفاق های باورنکردنی پیدا شدن آثار تاریخی قدیمی در مناطقی است که شاید هیچ کس فکرش را هم نکند.

"جان لمبرت" یک فرد عادی است که کار ساده ای دارد و با درآمدی متوسط زندگی می کند اما این مرد توانست یک کشف بسیار تاریخی انجام دهد، کشفی که سال هاست باستان شناس ها به دنبال آن هستند ولی نمی توانند نشانه از ان پیدا کنند.

فسیل 250 میلیون ساله در حیاط خانه +عکس

این مرد ۶۸ ساله شانزده سال پیش در حال ساخت یک نرده برای خانه اش بود که ناگهان با جسم عجیبی برخورد که شبیه به استخوان بود. این مرد که عجله ای برای رونمایی از استخوان نداشت آن را در خانه نگه داشت در حالی که کیلومترها دورتر باستان شناسان به دنبال این استخوان می گشتند.

این مرد توانسته بود در سال ۱۹۹۷ استخوان فسیل شده دایناسوری به نام "پیلوسائر" را پیدا کرده بود که از نظر تاریخی مربوط به ۲۵۰ میلیون سال پیش می شود و هیچ کارشناسی توانایی قیمت گذاری روی آن را ندارد. این استخوان حالا در موزه "ایپسوییچ" نگه داری می شود.

فسیل 250 میلیون ساله در حیاط خانه +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج