ایده جالب برای شما که از مشتریان بی ادب خسته شده اید
صاحب کافی شاپ رونوک «آستین سیمز» که از دست مشتریان بی ادب به ستوه آمده بود تصمیم گرفت در این باره کاری انجام دهد.
برترین ها: صاحب کافی شاپ رونوک «آستین سیمز» که از دست مشتریان بی ادب به ستوه آمده بود تصمیم گرفت در این باره کاری انجام دهد. او تصمیم گرفت همه بی عدالتیهای دنیای را با گرفتن پول بیشتر از کسانی که وقت کافی برای سلام کردن و ارتباط برقرار کردن و درک اینکه افراد پشت پیشخوان هم انسان هستند، حل کند؛ بنابراین یک تابلو در مقابل کافی شاپش قرار داده بود که سیاست گذاریهای قیمتی جدید را نشان میداد که به این صورت بود:
«یک قهوه»: ۵ دلار
«یک قهوه لطفا»: ۳ دلار
«سلام، یک قهوه لطفا»: 1.75 دلار
تصویر این تابلو به صورت ویروسی در اینترنت و روزنامهها منتشر شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
نظر کاربران
کارش خیلی قشنگه...آفرین بهش
چه ایده جالبی
افففرین بهش افرین
اگه کاروبارش کساد بود حاضربود فهشش بدن فقط بخرن ،
تازه نصف قیمت
سلام
1.75 دلار نه 75.1 دلار تصحیح کنید لطفا
خیلی خوبه.واقعا باید به بعضی ها ادب رو یادآوری کرد
حالا اینجا سلام و خسته نباشید میگی جوابت هم نمیدن.
خاك بر سر فروشنده هاي بي ادب اينجا