معمولا مجموعه ای از شکست هاست که در نهایت به موفقیت ختم می شود اما ما تنها برنده ها را به یاد می آوریم و از شکست ها چشم پوشی و وانمود می کنیم که آن ها هرگز اتفاق نیفتاده اند.
برترین ها: معمولا مجموعه ای از شکست هاست که در نهایت به موفقیت ختم می شود اما ما تنها برنده ها را به یاد می آوریم و از شکست ها چشم پوشی و وانمود می کنیم که آن ها هرگز اتفاق نیفتاده اند. موزه جدیدی به تازگی در سوئد افتتاح شده که امیدوار است این را درست کند.
موزه شکست ها ایده دکتر ساموئل وست، روانشناس سازمانی است که هفت سال اخیر را صرف مطالعه شکست و موفقیت و آنچه مردم درباره آن ها می گویند کرده است و می گوید: «من از این همه ستایش موفقیت خسته شده ام، به خصوص در حوزه نوآوری، جایی که 80 تا 90 درصد از همه پروژه ها شکست می خورند.» سپس زمانی که به یک سفر خانوادگی به کرواسی روفته بود، به طور اتفاقی با موزه روابط شکست خورده روبرو شد و چراغی در ذهنش روشن شد: ایده موزه شکست ها.
دکتر وست می گوید هدف از این موزه نشان دادن این است که نوآوری نیاز به شکست دارد. اگر از شکست بترسید نمی توانید نوآوری کنید. این موزه که در ماه ژوئن افتتاح می شود بیش از شصت محصول و خدمات شکست خورده را از سراسر جهان نمایش می دهد و هریک بینش منحصربفردی به کسب و کار مخاطره آمیز نوآوری فراهم می کند. برخی از این محصولات عطر هارلی دیویدسون، خودکارهای بیک برای زنان، کوکا کولا بلک، نوشیدنی باالهام از قهوه، نوکیا ان گیج، اپل نیوتن، آمازون فایرفون، گوگل گلس و ... خواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
ارسال نظر