مراحل تعمیر یک لاستیک ۱۱۴ میلیون تومانی
حتما برای شما هم پیش آمده که تا به حال لاستیک ماشینتان دچار مشکل شده باشد. در این گونه موارد، افراد لاستیک را تعویض نموده و یا برای تعمیر آن به مراکز مرتبط مراجعه می کنند. این کار به ظاهر آسان است، اما در برخی موارد پیچیدگی های زیادی در تعمیر آن وجود دارد.
اگر برای لاستیک یک ماشین حمل خاک مشکلی به وجود بیاید، تعمیرکاران مجرب و تجهیزات زیادی باید برای برطرف نمودن آن به خدمت گرفته شوند. تایرها بیش از ۱۱۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان قیمت دارند و به راحتی نمی توان تعمیرشان نمود. ده ها مرحله باید طی شود تا بتوان به هدف مورد نظر دست یافت. سمباده کشیدن، پر کردن، دوخت و بسیاری کارهای دیگر باید انجام بگیرد.
ویدیویی که در ادامه خواهید دید، توسط شرکت آلمانی «REMA TIP TOP» که در زمینه تولید تجهیزات لازم برای تعمیر این گونه لاستیک ها تخصص دارد، تهیه شده است. با وجود آن که وسایل و تجهیزات در این کار نقش دارند، اما مهارت، صبر و شکیبایی پارامترهای اساسی هستند.
این لاستیک ها بیش از ۴۰۰۰ ساعت ضمانت دارند و بنابراین نیازی نیست هر چند روز یک بار آن ها را تعمیر کنیم. ویدیویی که در ادامه آورده شده، مراحل و جزئیات این کار را نشان می دهد؛ از شما دعوت می کنیم به تماشای آن بنشینید.
نظر کاربران
والا من از اول تا به آخر همه رو نگاه کردم آخرش نفهمیدم لاستیک رو درست کرد یا نه!
کلی هزینه اینترنت کردم این فیلم رو نگاه کنم که هیچی هم نداشت. لاستیک رو تراش داد سوراخ کرد قالب گرفت بعد با چسب روش مرحله به مرحله می کشید. یعنی از هفت خوان رستم عبور کرد ولی آخرش مشخص نشد درست شد یا نه
واسه یه سوراخ کوچیک خیلی از قسمتهای لاستیک رو تراش داد و برید. نمی دونم چرا ازش قالب گرفتن و وقتی قالب گرفتن فضای بیشتری رو تراش دادن!
پاسخ ها
خداییش حیف نت که واسه نگاه کردن این دادیم