چه چیزی یک لوگو را فوقالعاده می کند؟ رنگهای آن؟ شکل هایی که استفاده می شود؟ یا شاید چیزی که در یک سطح متفاوت دیده می شود و از منظره ساده پنهان است؟
برترین ها: چه چیزی یک لوگو را فوقالعاده می کند؟ رنگهای آن؟ شکل هایی که استفاده می شود؟ یا شاید چیزی که در یک سطح متفاوت دیده می شود و از منظره ساده پنهان است؟ درباره لوگوهایی صحبت می کنیم که بارها آن ها را دیده ایم و احتمالا جلوی دربرابر آن ها متوقف شده اید تا ببینید چه منظوری دارند. در این مطلب لوگوهای مشهوری را مشاهده می کنید که علیرغم شناخته بودنشان، یک یا دو راز پنهان درون خود دارند. کدام یکی بیشتر شگفت زده تان می کند؟
تویوتا (Toyota)
این لوگو در واقع شامل حروف به کار رفته در نام کمپانی است.
تور دو فرانس ( Tour De France)
فدکس (Fedex)
فدکس شرکت پست امریکایی است و یک فلش کوچک بین حروف E و X نهفته که نشان دهنده حرکت رو به جلو و کارآمد بودن است.
بیتس (Beats)
حرف B در دایره قرمز نشان دهنده کسی است که از هدفون بیتس استفاده می کند.
آمازون (Amazon)
فلش که حروف a را به z متصل می کند کاملا مشخص است اما آنچه ممکن است متوجه آن نشوید این است که لوگو لبخند می زند.
پینترست (Pinterest)
حرف p درواقع یک پین است.
هیوندای (Hyundai)
لوگوی تولید کننده اتومبیل حرف اول نام است و هم چنین نشان دهنده یک معامله موفق بین فروشنده و مشتری است.
بسکین رابینز (Baskin Robbins)
این بستنی ساز برای تولید ۳۱ طعم مختلف محصول خود مشهور است. حتی این عدد را در لوگوی خود هم آورده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
نظر کاربران
Hاول حرفHiondaاست