تحول صنعت آسانسور به کمک هالولنز
هماکنون و با استفاده از هالولنز ۲۴,۰۰۰ تکنسین خدمات آسانسور میتوانند مشکلات مربوط به آسانسورها را تجسم و شناسایی کرده و اطلاعات فنی و تخصصی لازم را به افرادی که در محل حضور دارند، منتقل کنند.
امروز و در مرکز تجارت جهانی در شهر نیویورک thyssenkrupp نشان داد که با استفاده از هالولنز میتواند صنعت خود را به خدمت یک میلیارد مسافری که هر روز از آسانسور استفاده میکنند در آورد تا با سهولت، امنیت و اطمینان بیشتری از آسانسور استفاده کنند. بیش از ۱۲ میلیون دستگاه آسانسور در جهان وجود دارد که هر روز بیش از یک میلیارد نفر را جابهجا میکنند.
حال تکنسینهای خدمات آسانسور میتوانند با کمک هالولنز زمان خود را بهتر مدیریت کنند، بهرهوری را افزایش دهند و به رفع مشکلات آسانسورها سرعت ببخشند. این تکنسینها هماکنون و از راه دور میتوانند اطلاعات فنی و تخصصی لازم را در اختیار افراد حاضر در محل قرار دهند و از این رو هم کار خود را موثرتر انجام میدهند و هم امنیت شغلی آنها افزایش مییابد.
تکنسینها برای انجام عمل خود به توسعه هیچ برنامهای برای هالولنز نیاز ندارند و ارتباط خود را به وسیله اسکایپ برقرار میکنند که برنامه اسکایپ برای هالولنز هماکنون در استور ویندوز در دسترس است. در هنگام تماس، تکنسینها میتوانند راهنماییهایی را به شکل هالوگرامهایی برای افراد حاضر در محل رسم کنند و به این طریق آنها را برای انجام عمل مورد نیاز هدایت کنند.
مایکروسافت هالولنز محصولی است که تنها برای سرگرمی طراحی و ساخته نشده است و کاربردهای تخصصی بسیاری از جمله در زمینههای آموزش، پزشکی، معماری و ساختوساز و بسیاری زمینههای دیگر دارد. تا به امروز موسسات آموزشی و شرکتهای صنعتی بسیاری به جمع شرکای مایکروسافت پیوستهاند و از هالولنز در زمینه فعالیت خود استفاده میکنند و امروز هم thyssenkrupp به جمع این موسسات و شرکتها پیوست.
ارسال نظر