زمانی که اتوبوس فقط یک اتوبوس بود گذشته است. این روزها اتوبوس ها عامل های تبلیغاتی متحرک هستند.
برترین ها: زمانی که اتوبوس فقط یک اتوبوس بود گذشته است. این روزها اتوبوس ها عامل های تبلیغاتی متحرک هستند. تبلیغات استانداردی وجود دارند که معمولا روی هر بیلبورد، نیمکت و هر سطح دیگری با توجه به هدف دیده می شوند. اما امروزه تبلیغات روی سطح اتوبوس که در سطح شهر می گردد باعث می شود چشم های بیشتری با محصول شما آشنا شود. مخصوصا وقتی خلاقیت مناسبی در ایجاد این تبلیغات به کار برده شود هم جذاب تر می شود و هم فضای شهری را ناخوشایند نمی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
ارسال نظر