۲۹۹۴۹
۶۸ نظر
۵۰۷۳
۶۸ نظر
۵۰۷۳
پ

۶ ترس عجیب كه‌ آدم را از پا در‌می آورد!

فوبیا یك ترس ساده نیست كه در یك لحظه بیاید و بعد محو شود، بلكه هراسی ماندگار است كه می‌تواند زندگی مبتلایان را مختل كند و آنها را به دردسر بیندازد. این ترس شدید كه غیرقابل كنترل هم به‌نظر می‌رسد، چیزی بیش از هراس از یك موقعیت خطرناك است.


6 ترس عجیب كه‌  آدم را از پا در‌می آورد!

برترین ها: فوبیا یك ترس ساده نیست كه در یك لحظه بیاید و بعد محو شود، بلكه هراسی ماندگار است كه می‌تواند زندگی مبتلایان را مختل كند و آنها را به دردسر بیندازد. این ترس شدید كه غیرقابل كنترل هم به‌نظر می‌رسد، چیزی بیش از هراس از یك موقعیت خطرناك است. افرادی كه به فوبیا مبتلا هستند، حتی از شنیدن موضوعی كه ترسشان را به آنها یادآوری كند وحشت‌زده می‌شوند.

6 ترس عجیب كه‌  آدم را از پا در‌می آورد!

آنها حتی با دیدن یك فیلم سینمایی یا خواندن یك مقاله در مورد آن موضوع دچار حملاتی می‌شوند كه به آنها «حمله وحشت» می‌گویند. فوبیا یا ترس مرضی، بیماری‌ای است كه اگر جدی گرفته نشود، روز‌به‌روز شدیدتر می‌شود و اگر با کمک‌یك متخصص درمان شود، می‌تواند در طول زمان از زندگی فرد بیرون‌ برود.‌اما فراموش نکنید که درمان این بیماری، ربطی به تلاش خود فرد یا اطرافیانش ندارد؛ و تنها متخصصان روانشناسی و رانپزشکی از عده‌اش برمی‌آیند. شاید با دیدن فهرستی از عجیب‌ترین فوبیا‌های جهان، باور نكنیدکه یك فرد می‌تواند با دیدن همین چیزهای ساده‌، دچار حملات شدید و غیرقابل كنترل شود. اما باور كنید كه خیلی از افراد در سراسر جهان، با همین تجربه‌های ساده، به‌شدت آزار می‌بینند و با كابوس‌ زندگی می‌كنند.

6 ترس عجیب كه‌  آدم را از پا در‌می آورد!

ترس از زندگی بدون تلفن همراه

با وجود شبكه‌های اجتماعی و آدرس‌های مختلف ای‌میل، افراد هر روز در معرض پیام‌هایی قرار می‌گیرند كه رفته‌رفته نمی‌توانند بدون آنها زندگی كنند. تلفن همراه هم از این موارد محسوب می‌شود و آنقدر به زندگی افراد راه پیدا كرده كه نبودش می‌تواند یك نوع فوبیا را موجب شود. شاید به‌نظرتان خنده‌‌دار بیاید اما ترس از نداشتن تلفن همراه، یكی از ترس‌هایی است كه بسیاری از افراد را درگیر كرده‌است.

این اختلال، یكی از بیماری‌هایی است كه روان افراد را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و افرادی كه به آن دچار می‌شوند، با فراموش كردن تلفن همراه یا از دست دادن آن، دچار اضطراب و ترس شدید می‌شوند.

یك مطالعه جدید در انگلستان نشان داده كه ۸۵ درصد استفاده‌كنندگان تلفن همراه، دچار این اختلال هستند و از اینكه تلفن همراه‌شان را گم كنند یا باتری آن تمام شود، به‌شدت دچار اضطراب می‌شوند.


6 ترس عجیب كه‌  آدم را از پا در‌می آورد!

ترس از ریسمان

در مثل می‌گویند كه فلانی از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسد اما شاید ندانید كه این مثل قدیمی، ریشه در واقعیت دارد. البته علم هم هنوز چیز زیادی در مورد این هراس نمی‌داند اما هرچه هست، خود را به شكل ترس غیرعادی از هر نوع طناب و ریسمانی نشان می‌دهد. مهم نیست كه جنس این طناب چه باشد، چه رنگی باشد و قطر آن چقدر باشد؛ افرادی كه از این هراس رنج می‌برند، با دیدن هر نوع و اندازه آن دچار وحشت می‌شوند. دلیل و منشأ اصلی این ترس مشخص نیست اما كسانی كه به آن مبتلا هستند، زندگی سختی را می‌گذرانند؛ زیرا بند‌ها و ریسمان‌ها را در گوشه گوشه خانه و محیط كار می‌بینیم و انگار این وسیله، جزئی جداناشدنی از زندگی ما شده‌است. این افراد حتی از ریشه‌های فرش و بندهایی كه در لباس هم استفاده شده، می‌ترسند؛ پس خدا را شكر كنید كه شما یكی از این افراد نیستید و می‌توانید هرطور كه می‌خواهید لباس بپوشید و هر وسیله‌ای كه می‌خواهید را در خانه استفاده كنید.


6 ترس عجیب كه‌  آدم را از پا در‌می آورد!

ترس از مادر شوهر

بسیاری از دخترانی كه تازه ازدواج می‌كنند، نسبت به مادر شوهر نگاهی منفی دارند كه این دیدگاه با نوعی اضطراب نیز همراه می‌شود. اما فوبیای مادر شوهر چیزی فراتر از این استرس‌هاست. این ترس می‌تواند از تجربه‌های تلخ گذشته و یا صحبت‌های اطرافیان ناشی شده باشد و با رانده شدن به بخش ناهوشیار ذهن، در وجود فرد ریشه دوانده باشد. اما بعضی افراد بدون هیچ پیشینه منفی‌ای به این هراس دچار می‌شوند و درواقع خودشان این فوبیا را در وجود‌شان رشد می‌دهند. این ترس در فرهنگ‌های بسیار سنتی و عامیانه بیشتر است. ترس از مادرشوهر در بسیاری از مواقع، زندگی مشترك را از هم می‌پاشد و اطرافیان ممكن است هیچ‌گاه جنس هراسی كه در فرد وجود دارد را درك نكنند و او را متهم به بزرگ‌نمایی، حسادت و یا بسیاری چیزهای دیگر كنند. درحالی‌كه هراس از مادرشوهر، موضوعی است كه می‌تواند با جلسات روان‌درمانی گاهی كمرنگ‌تر شود و مثل دیگر انواع فوبیا، باید توسط یك متخصص به آن پرداخته و درمان شود.


6 ترس عجیب كه‌  آدم را از پا در‌می آورد!

ترس از عروسك

ترس از عروسك، گاهی به دلیل چهره انسان نمای آن و تحریف چهره اصلی در ذهن فرد اتفاق می‌افتد. كسانی كه به این نوع از فوبیا دچار هستند، بلكه تنها از مدل خاص یا گروه خاصی می‌ترسند و عده‌ای دیگر هم، این حس را نسبت به تمام عروسك‌ها دارند.عروسك‌هایی كه حرف می‌زنند و حركت می‌كنند، بیشترین آمار را در برانگیختن این ترس به‌خود اختصاص داده‌اند.

مادرانی كه می‌خواهند كودكشان را با خریدن یك عروسك زیبا هیجان‌زده‌كنند، نباید فراموش كنن‌كه برای این كودك، تشخیص مرز واقعیت و خیال دشوار است و یك عروسك، به دلایلی كه فقط كودك از آن باخبر است، می‌تواند جرقه چنین فوبیایی را در او بزند.

این فوبیا، با نوزادها كار زیادی ندارد و معمولا بعد از ۶ ماهگی آنها را به‌خود درگیر می‌كند. به همین دلیل است كه یك كودك، ممكن است یكباره نسبت به عروسكی كه تا همین دیروز با آن سرگرم می‌شده، واكنش غیرقابل انتظاری را نشان دهد.


6 ترس عجیب كه‌  آدم را از پا در‌می آورد!

ترس از جاذبه زمین

هر طور كه نگاه كنید، جاذبه زمین به ما خدمت می‌كند. اگر همین جاذبه نبود، چطور می‌خواستیم روی صندلی بنشینیم و خستگی دركنیم، دوش بگیریم یا ماشین سواری كنیم؟ بیشتر ما با وجود این جاذبه احساس آرامش می‌كنیم اما كسانی هستند كه به شكلی بیمارگونه از این نیرو وحشت دارند.

شاید برخی از آنها فكر می‌كنند كه روزی این جاذبه از بین می‌رود و همه‌ ما به سمت آسمان پرتاب می‌شویم و بعضی‌ها‌ هم گمان می‌كنند كه ممكن است این نیرو روزی بیشتر شود و به آنها آسیب برساند. بعضی دیگر از مبتلایان به این هراس گمان می‌كنند كه در مقابل طبیعت ناتوان هستند و نمی‌توانند این نیرو را تحت اختیار خود درآورند و به همین دلیل از آن واهمه دارند.

متخصصان می‌گویند، سقوط در دوران كودكی و پرت شدن از ارتفاع می‌تواند ریشه این ترس باشد اما در اغلب موارد، این فوبیا بدون دلیل مستقیم و قابل كشف در وجود فرد ریشه می‌گیرد. این افراد هرگز سراغ كوهنوردی نمی‌روند و هرگز آرزو نمی‌كنند كه ای‌كاش فضانورد بودند.


6 ترس عجیب كه‌  آدم را از پا در‌می آورد!

ترس از دلقك

شاید فكر كنید كه دلقك‌های رنگ و وارنگ را همه دوست دارند، اما اشتباه می‌كنید. نه تنها خیلی از بچه‌ها از بینی قرمز و بزرگ و كفش‌های جادویی آنها می‌ترسند بلكه بسیاری از افراد تا بزرگسالی هم نمی‌توانند با این دلقك‌های خنده‌دار كنار بیایند و به محض روبه‌رو شدن با آنها دچار وحشت شدید می‌شوند. این ترس به دوره كودكی برمی‌گردد و معمولا به دلیل تجربیات وحشت‌آور در آن دوران شكل می‌گیرد. گاهی هم دیدن صحنه‌های وحشتناك یك فیلم می‌تواند باعث این فوبیا شود.

جالب است بدانید كه از هر ۲۰۰ میلیون نفری كه روی كره زمین زندگی می‌كند، تنها یك نفر به این هراس مبتلا می‌شود و تا پایان عمر از آن رنج می‌برد. پس قبل از آنكه كودك‌تان را با یك نمایش سیرك غافلگیر كنید، مطمئن شوید كه دیدن دلقك سیرك، برای او به یك كابوس تبدیل نمی‌شود. شاید او یكی از همین مبتلایان كمیاب به هراس از دلقك باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • صابره

      عالی.حرف ندارین

    • fereshteh71

      مطلب خیلی جالبی بود.
      باور کردن این موضوعات سخته.ولی همینطور که گفتین واقعیت داره.

    • حدیث

      چطوری این اتفاق می افته؟؟؟کاش یکی می یومد گوشی موبایل منو میبرد و دیگه بهم نمیداد...از این بدم میاد ک مجبورم تلفن همراه داشته باشم!

    • رها

      از مار بدم میاد و می ترسم ولی فوبیا ی اونو ندارم.

    • حمید

      سلام.
      من 33 ساله هستم و با این که نظامی هستم و نترس ، ولی متاسفانه فوبیای دلقک دارم.
      شاید خنده دار باشد ولی اعتقاد دارم دلقک ها ترسناکترین موجودات هستند .
      می توانید کمکم کنید ؟

      پاسخ ها

      • رها

        واقعا؟؟؟
        به نظرم یه بار لباس دلقک ها رو بپوش
        اونوقت می بینی که هیچ چیز خاصی نیست

      • sara

        آخي رها راست ميگه يه بار اين كارو بكن شايد ديگه حالت بد نشه.

      • shirin

        واااای منم ازدلقکا متنفرم همین که تو تلوزیون میبینمشون تنم مور مور میشه...

      • یکی

        منم نسبت به دلقکا اصلا احساس خوبی ندارم به نظرم میاد پشت این چهره و لباسایه مسخره و به ظاهر بامزشون باطن بدشون پنهان کردن ولی خوشبختانه تو ایران زیاد دلقک نیست که بخواد مشکل خاصی پیش بیاد

      • رها

        چرا آخه؟؟؟
        اتفاقا من اینقدر از دلقک ها خوشم میاد
        با مزه اند

      • Mami

        دلقک که ترس نداره .مثل من و شماست.فقط لباسش عوض شده اون هم دلیل داره .یاد شعر اصفهانی بیافتید که میگه واسه نونه واسه نونه...

      • sara

        واااااااااااااااا چه جالب!!! ولي دلقكا فقط مي خوان آدما رو شاد كنن. به نظر منم جالبن. مثل سيرك آفتاب.

    • خالو

      من که نفهمیدم

    • محمد1362

      اقا من از سوسك ميترسم خيلي زياد اينو بايد چيكار كرد آبروم حسابي رفته

      پاسخ ها

      • sara

        وقتي ديديش خودتو بزن به اون راه. كاري كه آقايون تو شركت ما ميكنن. بالاخره يكي پيدا مي شه كه بكشتش ديگه!
        ولي من فكر ميكنم بيشتر چندشت ميشه تا اين كه بترسي. من كه ازش متنفرم.

      • یکی

        درست که سوسک خیلی ظاهر چندشی داره ولی در واقع اونم یه حشره مثل بقیه ی حشره هاست به نظر من برو عکسای مختلفشو از اینترنت بگیرو خوب نگاه کن اونوقت میبنی که هیچ چیز خاصی نیست ولی قبول دارم که خیلی کثیفه

      • ملیکا

        ناراحت نباش همسر من هم میترسه ولی به روش نمیاره من همیشه سوسک ها رو میکشم

    • bahar

      زیاد جالب نبود

    • samira

      khosham naumad...

    • بهار

      ترس از گوشی نداشتن بدترین ترس دنیاست

      پاسخ ها

      • سوگند

        راس میگی دادا

    • آلیس

      این ترس ها مادر زادیه؟

    • arash

      kheyli jaleb bood vali man az hiche nmitarsam...

    • asal

      من فوبیای جاذبه زمین دارم حتی از راه رفتن رو زمین صاف هم میترسم . واسم دعا کنید.

      پاسخ ها

      • Mami

        راست می گی عسل جون یا سر کارمون گذاشتی؟

    • بدون نام

      شخص از ریسمان سیاه وسفید میترسه نیست. مار گزیده از ریسمان سیاه وسفید میترسه لطفا"اصلاح کنید

    • fateme

      tars az nadashtane telephone hamrah jaleb bood .manam gahi vaghta hes mikonam bedoone telephone nemitoonam : ((

    • ROMIN

      خدایی شماها فکر نمیکنید دلقک ها ترسناکند منو که تا سر حد مرگ میترسونند

      پاسخ ها

      • رها

        خیلی جالبه
        من تا حالا فکر نمی کردم کسی از دلقک بترسه

    • pari

      دوستان اگه شخصی از هیچ چی نترسه مشکل داره.من واقعا این کلمه برام بی معناست.یه وقتا فکر میکنم انسان نیستم.

      پاسخ ها

      • sara

        خوب عزيزم مگه تو پري آسمانها نيستي؟
        شوخي كردم. مثلا بلدي 1 سوسك گنده بالدارو با دستات بكشي؟؟؟ طوري كه دل و رودش بريزه بيرون؟

    • soroor

      یه دوستی داشتم بنده خدا فوبیای گربه داشت.....بیچاره تو دانشکده با ترس و لرز راه میرفت ...بس که گربه داشتیم به قول خودش شب که میخواست فرداش بیاد دانشگاه کابوس میدید و با جیغ از خواب بیدار میشد

    • بابک

      من فوبیای مادر زن دارم حتی از شنیدن اسمش وحشت می کنم واسه همین جرات نمی کنم زن بگیرم.

      پاسخ ها

      • رها

        راه حلش خیلی ساده است
        با دختری ازدواج کن که مادرشو از دست داده باشه نمک خان

    • نفت

      دوستان عزیر ادمهای حواس جمع دچار فوبیا میشن اما همه اشتباه میکنن بهتر ان است که از سرزنش شدن و مسخره شدن نترسید چون نوبت دلقک هم میشه پس همیشه ببخش و بیامرز

    • آمیتریس

      منم از مارمولک میترسم در حد مرگ

    • pari

      سارا جان.سوسکو با دستام میگیرم اما دلم نمیاد بکشمش.نه از سوسک بلکه از همه موجودات.

      پاسخ ها

      • sara

        ووووي نه!!!

    • فرانک بیگلری

      سلام من دوست دارم بدونم فوبیا شامل من میشه؟
      از بیرون رفتن زیاد خوشم نمیاد دنبال به هم زدن قرار هام هستم زیاد هم به نزدیکانم مثلا پسرهام یا مادرم علاقه ندارم البته از اول این طور نبودم این فوبیاست یا بیماری دیگه

    • ملا

      افسرده هستی

    • احمد

      من از دلقک ترسی ندارم از عروسک خیلی میترسم مخصوصا عروسک طبیعی خیلی برام ترسناکه

    • زهرا

      هیچ چیزی راجع به دلقک ها خنده دار نیست!!!
      اونا سفیدن و دماغ گنده دارن، چاقن و لباساشون اندازه نیست!
      بعضی هاشون هم چشمهای غمگین دارن !!!!!!
      فقط هم می تونن گریه مو درارن نه خنده

    • MOhAmaD

      بچه ها من فوبیا از دم کوتوله دارم و به شدتی هست که میترسم به حمام و سریوس بهداشتی برم یا خوابم این فویبا از زمانی بود که من درزمانی که بچه بودم یه فیلم به عنوان رقص کوتوله ها رو دیدم من خوب شد بودم ولی دواره فیلمو دیدم و به حالت بچگی برگشتم و دیگه نمیتوانم بخوابم و به سرویش بهداشتی و حمام برم
      بچه ها لطفا به هم کمک کنید

    • نرگس

      به نظرمن آسانسور ومحیطهای بسته که راه فراری به بیرون ندارند خیلی ترسناکند مخصوصا آسانسور! بچه که بودم این ترس رو نداشتم ولی الان خیلی بدشده وقتی میرم توی آسانسورهمش احساس خفگی میکنم واحساس میکنم الان آسانسورسقوط میکنه وهمه میمیریم واقعا جزء ترسناکترین چیزهای دنیاست!!!!

    • نرگس

      به نظرمن آسانسور ومحیطهای بسته که راه فراری به بیرون ندارند خیلی ترسناکند مخصوصا آسانسور! بچه که بودم این ترس رو نداشتم ولی الان خیلی بدشده وقتی میرم توی آسانسورهمش احساس خفگی میکنم واحساس میکنم الان آسانسورسقوط میکنه وهمه میمیریم واقعا جزء ترسناکترین چیزهای دنیاست!!!!

    • نرگس

      واییییی من وقتی میرم توی آسانسوراحساس خفگی میکنم نمیتونم روی پام وایسم دست وپام میلرزه وخیلی وحشت میکنم لطفا لطفا کمکم کنید

    • بدون نام

      فوبیای تاریکی و سایه چی؟ ترس از چشمای ادمها چی؟!داره؟ !

    • بدون نام

      خخخ یکی از اون دویست میلیون خواهر منه از دلقک میترسه البته کوچولو نیستا ولی میترسه

    • شيدا

      من فك ميكردم مشكل دارم خدا رو شكر چيزيم نيست پس چون من وقتي دلقك ببينم از ترس گريم ميگيره

    • فاطمه

      من پدی فوبیا یا عروسک هراسی شدید دارم
      طوری که عروسک های که برام خریدن رو توی کمد دیواری میذارم
      اصلا دوست ندارم بترسم واقعا خسته شدم
      اگه تنها باشم و عروسک توی خونه باشه اصلا نمیتونم تحمل کنم

    • امیررضا

      بچه ها من هفده سال سن دارم شاید براتون خنده دار باشه ولی من چنان از عروسک میترسم که نگو مخصوصا عروسک هایی که یا ناقص هستند یا یک دست دارند اون یک چشم ها که دیگه حرفشو نزنین چند وقت حتی رفتم موقع خواب کنار خودم عروسک گذاشتم ولی اخرش پرتش کردم فقط یه خوبی دارم که بیماریم حاد نیست ولی حالا کسی راه حلی به جز رفتن به پیش دکتر داره لطفا بگه

    • پریسا

      سلام . من از اضطرابم نسبت ب عروسک این مطلبو سرچ کردم .و صفحتون رو دیدم ممنون از مطلب ، راستش من از ترسم از عروسک ، نمیترسم . برامم مهم نیست خودمو در معرضش قرار نمیدم .
      ولی خیلیی جالبه . من نمیدونستم ترس از جاذبه هم دارم . الان مدتهاست درمان شده . و تو مطالب شما ک خوندم فهمیدم ترس از جاذبه بوده اسمش

    • مهرناز

      من واقعا از ماشین سوار شدن حتی تو شهر با سرعت کم وحشت دارم و چندبار شده از وحشت تو ماشین به گریه افتادم همش فکر میکنم الانه ک بزنیم به یکی یا یکی بزنه به ما..بخدا همین الانش ک تو خونه نشستم دارم دربارش مینویسم بغض گلومو گرفته..کسی اینجوری هست؟

    • دانیال

      من از دلقکا متنفرم،وقتی میخندن منو یاد (عروسک انابل)میندازن،وچون من از عروسک انابل میترسم واز اونجایی که دلقک وقتی میخنده شبیحش میشه،من ازدلقک بیشتر میترسم تا مرگ!!!!!(کمک)

    • ک مثل کیسه

      ترس برای بچه هییتی معنا نداره

    • محمـــــــ د

      فقط ترس شنا و غرق شدن دارم

    • فاطمه

      من از سفر رفتن میترسم از هرچیزی که مجبور بشم از خونمون دور بشم بارها تو سفر حمله وحشت بهم دست میده و با گریه و زاری میگم برگردیم خونه قبلا عاشق سفر بودم بی هدف چرا الان اینطوری شدم واقعا دارم داغون میشم

      پاسخ ها

      • بتینا

        وای منم دقیقا همینطورم البته بعد از خوردن چند قرص افسردگی اینطور شدم ، نمی دونم چیکار کنم ، خیلی می ترسم که دوباره همون ادم قبلی نشم ولی باید به روانپزشک مراجعه کنم

    • علیرضا

      من از مایکل جکسون می ترسم کاملا هم جدی میگم

      پاسخ ها

      • Mohammadali

        چی بگم بهت

      • امیر

        چه جالب من هم همین بیماریو دارم و وقتی مایکل کسونو میبینم نمیدونم چجوری میشم یجور حس ترسناک بهم دست میده یه نوع فویبیاس

    • السا

      من فوبیای عروسک دارم.می تونم عروسک(عادی نه خیمه شب بازی )تو دستم بگیرم ولی شب ها دیوونه می شم احساس می کنم زل زده به من و وقت های که عروسک ها زیاد باشند می ترسم. و یه فوبیای دیگه هم دارم که از پله می ترسم

    • شقی

      منم از سوسک میترسم به حدی که حتی جرات کشتنش رو هم ندارم یکبارم مامانم خواب بود وقتی که سوسک دیدم گریه میکردم و جیغ میزدم خیلی از سوسک عقرب و حشرات دیگر میترسم

    • نغمه.

      سلام دوستان‌عزیز .من از گربه بسیار بسیار می ترسم که حد نداره !!یه گربه ای هست یکسره خونه ی ماعه از صبح تا شب بچست هنوز قبلنا میرفت خونه کناریمون یعنی همسایمون ولی الان چون همسایمون سگ اورده میترسه و نمیره و همش اینجایه.مامانش ولش کرده من بابام ازش نمیترسه نازش میکنه و من در حد مرگ میترسم که بیاد چنگم بزنه

    • Nazanin

      من شدیدا از محیطهای باز می‌ترسم مثل حیاط تراس جنگل و ساحل و.....مخصوصا در شب به شدتی که تپش قلب و تار بینی و میگیرم...واقعا برام شده فاجعه!

    • ناشناس

      اتفاقا من از دلقک ترسناک خوشم میاد

    • آدم

      من حدود سه یا چهار سال هست که ترس از جاذبه زمین پیدا کردم بعضی وقتها این ترس از وجودم میره ولی نمیشه کنترلش کرد تو محیط های بازهم آرامش ندارم و مدام تپش قلب و سرگیجه میگیرم قبلا اینطوری نبودم نمیدونم چیشد که یهو اینطوری شدم

    • بدون نام

      سلام من از هیچی نمیترسم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج