آگهیهای متفاوت و خلاقانه +عکس
تبلیغات تلویزیونی، آگهیهای منتشرشده در مجلات و سایتهای ما و نیز بیلبوردهای نصبشده در سطح شهرهای ما یک مشکل عمده دارند:بیشتر آنها زمخت هستند و میخواهند بدون ظرافت و ایجاد حس کنجکاوی یا تحریک حس زیباییشناسی مخاطبان خود، استفاده از خدمات یا خرید کالایی را توصیه کنند.
بیشتر آنها زمخت هستند و میخواهند بدون ظرافت و ایجاد حس کنجکاوی یا تحریک حس زیباییشناسی مخاطبان خود، استفاده از خدمات یا خرید کالایی را توصیه کنند.
متأسفانه کار کردن تبلیغات «نرم» در ایران جا نیفتاده است و صاحبان آگهیها هم از چنین تبلیغاتی استقبال نمیکنند.
البته شاید از یک جهت، به صاحبات کالاها/خدمات حق داد، چون آنها واقعا باور ندارند که در شرایط کنونی جامعه، تبلیغات زیرپوستی پاسخ بدهند و آنقدر هوشمندی جمعی وجود داشته باشد که تودهها مردم، روی تبلیغات غیرمستقیم فکر کنند و در نهایت کالا/خدمات آنها را بخرند.
از سوی دیگر معدود تبلیغات متفاوت ما هم در واقع کپی ناشیانه تبلیغات فرنگیها هستند و این کپیکاری، بدون بومیسازی، گاهی به نتایج ضحک میانجامد.
در این پست، چند آگهی را با هم مرور میکنیم.
روی هر تبلیغ باید چند ثانیه فکر کنید تا متوجه شوید که آگهی اصلا چه ربطی با محتوای تبلیغاتی سفارش داده شده، دارد!
اما زمانی که قادر به درک مفهوم آگهی شدید، یک حس دلپذیر به شما دست خواهد داد و احتمالا به خلاقیت طراحان آگهیها، آفرین خواهید گفت!
تبلیغ تثبیت کننده عکس کنون:
اگر میخواهید بفهمید که قدرت مکش جاروبرقیها در چه حد است …
ارسال نظر