۲۲۲۵
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

این ماشین تاکنون يك‌بار هم خراب نشده

سالم ترین ماشين دنیا

صاحب آن تا‌كنون بيش از يك‌ميليون‌و۶۰۰ هزار كيلومتر با آن رانندگي كرده است

سالم ترین ماشين دنیا

سالم ترین ماشين دنیا

يك معلم بازنشسته كه در سال ۱۹۶۵ اين خودرو را خريده است، هنوز هم بعد از ۴دهه با آن رانندگي مي‌كند و تا‌كنون بيش از يك ميليون و ۶۰۰ هزار كيلومتر با آن راه پيموده است.

باب لوكاس اين ماشين فورد را در آن زمان به قيمت ۳ هزار دلار خريد و خودش هم نمي‌داند چه طور توانسته است با آن بيش از ۶/۱ ميليون كيلومتر رانندگي كند. كيلومتر شمار اين خودرو با هر بار پيمودن۱۶۰‌هزار كيلومتر صفر مي‌شود و باب تا‌كنون ۱۰ بار اين كار را انجام داده است. با وجود اين، اين مرد اعلام كرده، تا‌كنون ماشينش در طول اين ۴۵ سال خراب نشده است.

تا‌كنون خيلي‌ها براي خريد اين خودرو پيشنهادهاي وسوسه‌كننده داده‌اند اما صاحب آن به هيچ‌وجه حاضر نيست از آن جدا شود. باب در اين‌باره گفت: «من به‌خوبي از اين خودرو مراقبت كردم و به همين دليل حتي يك‌بار هم خراب نشده است. تنها مشكلي كه من تا‌كنون با اين ماشين پيدا كرده‌ام، اين بود كه يك‌بار بنزين آن در راه تمام شد كه آن هم خودم مقصر بودم. اگر شما هم مي‌‌خواهيد تا ده‌ها سال پشت ماشين خود رانندگي كنيد، بايد خوب راندن را بياموزيد و به كوچك‌ترين علائم خودرو توجه داشته باشيد. اين كار تا حد زيادي از خراب شدن ماشين پيشگيري مي‌كند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج