تبليغات برندها در فرش قرمز اسكار
در اسكار امسال برندهايي مانند شورلت، Coldwell، Banker، ليپتون، مارس، JCPenney، پپسي و يونيلوور حضور فعالي داشته و همچنان بر حضور برندها در رسانههاي اجتماعي نيز افزوده ميشود.
در اسكار امسال برندهايي مانند شورلت، Coldwell، Banker، ليپتون، مارس، JCPenney، پپسي و يونيلوور حضور فعالي داشته و همچنان بر حضور برندها در رسانههاي اجتماعي نيز افزوده ميشود.
به هر حال، حداقل دو برند معروف با سابقه كوكاكولا و هيونداي امسال تصميم به عدم حضور در اسكار گرفتند. ديگر برندها اما از مخطبان اين مراسم بهره بردند.
در زير نگاهي به برندهاي موفق حاضر در فرش قرمز هشتاد و ششمين مراسم اسكار مياندازيم:
شورلت
پس از پخش دو آگهي تبليغاتي در Super Bowl و حضوري بسيار درخشان در المپيك سوچي، در اسكار به تبليغاتي سادهتر روي آورد. اين برند با انتخاب يك ميني فيلم به نام "شاهكار" در طول مراسم اسكار خود را مطرح كرد. اين فيلم به نمايش شورلت كروز ۲۰۱۴ مي پرداخت.
موسسه املاك و مستغلات Coldwell Banker
با راهاندازي يك كمپين جديد موسوم به "خانه شما" به كمك صداي تام شلك، اهميت خانه را براي همه افراد توضيح ميداد.
شركت خودرو سازي Lincoln
با استفاده از اينستاگرام، سري فيلمسازهاي خود را براي ساخت ماهرانه خودروهاي Lincoln معرفي كرد.
ليپتون
اولين كمپين جهاني خود را با ساخت يك آگهي تبليغاتي ۶۰ ثانيهاي با كاراكترهايي به نام ماپت و يك شعار جديد راهاندازي كرد. شعار جدید برند اين است: "Be More Tea."
پپسي
با ساخت يك آگهي تبليغاتي به تبليغ قوطيهاي كوچك خود در طول مراسم "Mini Hollywood" پرداخت كه بر روي نقل قولهاي كوتاه از فيلمهاي منحصر به فردي شامل "جادوگر شهر از" و "تايتانيك" تاكيد ميكرد.
ارسال نظر