۵۸۵۲
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

هیوندا، رتبه اول وفاداری به برند

نتایج بررسی فصلنامه‌ی وفاداری برند کلی بلوبوک نشان داد که دارندگان کنونی هیوندا به آن وفادار خواهند ماند. در حالی که بیشتر برندها افراد وفادار خود را از دست می‌دهند، هیوندا برای اولین بار توانست در صدر وفاداری برند بایستد.

نتایج بررسی فصلنامه‌ی وفاداری برند کلی بلوبوک نشان داد که دارندگان کنونی هیوندا به آن وفادار خواهند ماند. در حالی که بیشتر برندها افراد وفادار خود را از دست می‌دهند، هیوندا برای اولین بار توانست در صدر وفاداری برند بایستد.

هیوندا، رتبه اول وفاداری به برند

تغییر در وفاداری مشتری به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله وضعیت اقتصادی، قیمت سوخت، فراخوانی اتومبیل، اضافه کردن مرتب به گزینه‌های اتومبیل. اما یکی دلایل موفقیت هیوندا طراحی زیبا و برنامه‌های مهم بازاریابی آن بوده است.

آرتور هنری مدیر بازاریابی هوشمند کلی بلوبوک، گفت: "تجدید حیات محصولات هیوندا نه تنها با جذب مشتریان جدید به سود شرکت است بلکه، به حفظ مشتریان وفادار کنونی هیوندا نیز کمک می‌کند. تجزیه‌وتحلیل وفاداری برند که اخیراً از سوی سایت kbb.com برگزار شد، شاهدی بر قدرت جذابیت طراحی اتومبیل و بازاریابی ترغیب‌کننده آن در ذهن خریدارانی است که در بازار اتومبیل به دنبال اتومبیل آینده خود می‌گردند".

فهرست وفاداری برند در فصل دوم سال 2011 به ترتیب زیر است:

هیوندا ۵۲.۳ درصد
هوندا ۴۹.۷ درصد
تویوتا ۴۷.۷ درصد
فورد ۴۵.۴ درصد
سوبارو ۴۴.۸ درصد

در چند سال اخیر روند وفاداری به برندهای تجملی سیر نزولی داشته است. اتومبیلهای آیودی، بی‌ام‌دبلیو، و مرسدس بنز با اینکه نسبت به سال قبل در رده‌های پاینتری قرار گرفته‌اند اما ارقام منتشره آنها نشان از بهبود دارد.


منبع : مارکتینگ نیوز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج