کسب و کار خانگی تان را در خانه گسترش دهید
گسترش کسب و کار، کار ساده ای نیست؛ تا جایی که می توانید باید سخت کار کنید. هنگامی که زمان آن فرا می رسد که کسب و کارتان را آغاز کنید، مطمئنا سخت کار کردن برایتان امر مهمی می شود اما همچنان به درک تجارت و استراتژی های موثر برای گسترش کسب و کارتان، نیاز دارید.
امروزه، اگر بخواهید روند رشد کسب و کاری آسان تری داشته باشید باید توانایی تان را در ارتباط با مشتری های بالقوه بالا ببرید و بعضی از وظایف را که چندان به توجه شما نیازی ندارد به صورت خودکار انجام دهید. سپس می توانید روی کارهای مهمی که باید انجام دهید، تمرکز کنید. این هشت شیوه را انجام دهید تا بتوانید مشتری های بالقوه بهتری داشته باشید و یاد بگیرید که چه وظایفی را باید به صورت خودکار انجام دهید:
حضورتان را در دنیای مجازی دو برابر کنید.
با اینکه این ابزارها نمی توانند به همان خوبی سایت های سفارشی برای شما وب سایتی را بسازند، اما ابزار های طراحی شان، به شما این اجازه را می دهد تا وب سایت جذابی را بسازید؛ وب سایتی با اطلاعاتی از شما که مصرف کنندگان باید آن را بدانند.
موفقیت های آنلاین تان را محاسبه کنید.
از اقتصاد آزاد سود ببرید.
کمپین بازاریابی خود را به صورت خودکار تنظیم کنید.
ای میل ابزار قدرتمندی برای پیدا کردن مشتری های جدید و راضی نگه داشتن مشتری های سابق تان است. اما ای میل فرستادن به همه لیست مشتری ها، کار زمان بری است. Mail Chimp برنامه ای است که تمام سیستم ای میل شما را به صورت خودکار در می آورد، روش های آسانی را برای ابزارهای طراحی شما ارائه می کند و به خوبی تجزیه و تحلیل می کند. استفاده از ابزارهای خودکار برای بازاریابی از طریق ای میل، باعث صرفه جویی در زمان می شود و کمپین تان را موثرتر می سازد.
خدمت رسانی به مشتریان را سرعت ببخشید.
امروزه مصرف کنندگان از ما انتظار محصولی عالی همراه با خدمات عالی را دارند. در حقیقت ۶۶ درصد از مشتریان اگر خدمات پس از فروش را عالی نبینند، به فروشنده دیگری رجوع می کنند.
برای اینکه مشتریان به برند شما اعتماد داشته باشند و همچنین برای کسب شهرت، از ابزارهای پشتیبانی از مشتری مانند Freshdesk استفاده کنید؛ ابزاری که به پیگیری سوالات مشتریان می پردازد. این ابزار به شما کمک می کند تا به سرعت به پرسش های مشتریان پاسخ دهید و در عین حال باعث صرفه جویی در زمان تان می شود.
بیشتر در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید.
به طور میانگین کاربران اینترنت 1.72 ساعت از وقت روزانه شان را در شبکه های مجازی سپری می کنند. این شبکه ها می توانند سکویی باشند تا با استفاده از آن بتوانید مشتری های بیشتری داشته باشید. ابزاری مانند Hootsuite به شما این امکان را می دهد تا همه حساب های کاربری شبکه های مجازی تان را در یک صفحه داشته باشید. نه تنها این نرم افزار مدت زمانی را که باید در اینترنت سپری کنید کاهش می دهد بلکه به شما کمک می کند تا بتوانید تصور عمیق تری نسبت به رفتار مخاطبان تان داشته باشید.
وقت تان را تنظیم کنید.
هنگامی که به تنهایی یک کسب و کار را اداره می کنید یا حداقل یک یا دو همکار دارید، مدیریت زمان برای موفقیت شما، امری ضروری می شود. ممکن است نقش ها و وظایف بسیاری در کارتان داشته باشید و نتوانید از پس مسئولیت های متعدد بر بیایید. یک نرم افزار برای تنظیم زمان به نام Togglوجود دارد که کمک می کند تا روزتان را زمان بندی کنید و مطمئنتان می کند که زمان زیادی را بر روی یک کار سپری نکرده اید. اگر می خواهید همه زمانتان را تنظیم کنید، Harvest گزینه مناسب تری است.
فرآیند پرداخت حقوق و مزایا را کار آمد سازید.
ارسال نظر