کلکسیون کت و شلوارهای مردانه Canali ۲۰۱۷
همانطور که می دانید برند کانالی (Canali) بعد از کیتون و بریونی، گران قیمت ترین برند کت و شلوار مردانه دنیا است. کلکسیون بهار و تابستان ۲۰۱۷ کانالی بیشتر روی چرم های باکیفیت، طیف های آبی فولادی و قهوه ای مایل به زرد تمرکز دارد.
در سال 2010، ماریانو ریورا، بازیکن تیم نیویورک یانکیز، مدل اصلی کمپین تبلیغاتی کانالی شد. این برند پوشاک مردانه که امروزه توسط نسل سوم خانواده کانالی هدایت می شود، در حال حاضر 1700 نفر را در هفت کارخانه خود در ایتالیا در استخدام دارد که سالانه 250 هزار دست کت و شلوار و پوشاک تولید می کنند.
در سال ۲۰۱۲، ۸۷.۵ درصد از کل تولیدات این برند صادر شد که حدود ۱۴۰۰ کت مردانه و ۱۶۰۰ شلوار در روز تولید می شد. در سال ۲۰۱۶، عالیجناب تنها فروشنده مجاز این برند در ایران شد.
کانالی در اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، شرق آسیا، آسیای میانه، آفریقا و استرالیا فروشگاه هایی دارد.
کلکسیون بهار و تابستان ۲۰۱۷ کانالی بیشتر روی چرم های باکیفیت، طیف های آبی فولادی و قهوه ای مایل به زرد تمرکز دارد که نمادی از آسمان و زمین هستند، دو گستره متضاد که در افق در هم محو می شوند.
گزیده ای از این کلکسیون را در زیر مشاهده می نمایید.
نظر کاربران
فک کنم اگه به جای کت و شلوار ،اسپرت کار میکرد سنگین تر بود . چیه اینا یه مشت دستمال کرده تن یه عده ادم مردنی .تسم خودشونم گذاشتن مانکن .اه اه . با هاکوپیان ،پل ، کاروس،فرس این همه مارک خوب خودمون داریم به خدا سگشون میارزه به این تیپا و پارچها
پاسخ ها
واقعا فهمیدی چی گفتی؟ هااااکوپیان !!! برو داداش برو.