۳۸۶۲۵
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

تصاویری از ایده های تبلیغاتی خلاقانه

ایده های تبلیغاتی خلاقانه برای سازمان های از اهیمت زیادی برخوردارند، چون این تبلیغاتی ابتکاری به انتقال پیام سازمان به مخاطبین هدف کمک می کند.

پرشین جی اف ایکس : ایده های تبلیغاتی خلاقانه برای سازمان های از اهیمت زیادی برخوردارند، چون این تبلیغاتی ابتکاری به انتقال پیام سازمان به مخاطبین هدف کمک می کند. در حالی که طراحان ایده های تبلیغاتی که دارای پیام مستقیم هستند را ترجیح می دهند، سایرین بر این باورند که تبلیغاتی که دارای پیام غیرمستقیم هستند می توانند جذابیت بیشتری داشته باشند. اما سوال اینجاست که نظر شما به عنوان یک بیننده یا یک طراح در مورد این دو گرایش چیست؟

ایده های تبلیغاتی زیر که برای سازمان های غیرانتفاعی طراحی شده است سعی در گسترش و تبلیغ پیام این سازمان ها با استفاده از هر دو جهت گیری، یعنی انتقال پیام به صورت مستقیم و غیر مستقیم، دارد. شما هم می توانید نظر خود را در مورد این دو گرایش عنوان کنید.

آگهی Eco India:
حداقل امروز درختان بیشتری بکاریم

تصاویری از ایده های تبلیغاتی خلاقانه


آگهی Al Ain Zoo:
فکر کنید که صرفه جویی در مصرف آب توسط شما میتواند جان چه کسانی را نجات دهد

تصاویری از ایده های تبلیغاتی خلاقانه



آگهی Ponteio Lar Shopping:
شما ممکن است او را نبینید (کودک روی پله)، اما در زمستان او از سرما رنج میکشد. لباس گرم به آنها هدیه کنید.

تصاویری از ایده های تبلیغاتی خلاقانه


35 آگهی بنیاد Surfrider برای روز پاکسازی سواحل:
متاسفانه سواحل نمیتوانند خود را پاکسازی نمایند

تصاویری از ایده های تبلیغاتی خلاقانه


آگهی موسسه EDF:
برای حفظ محیط زیست و گونه های جانوری در خطر انقراض، در مصرف انرژی صرفه جویی کنیم

تصاویری از ایده های تبلیغاتی خلاقانه


تبلیغ Unicef- هر کودک به یک خانواده نیاز دارد

تصاویری از ایده های تبلیغاتی خلاقانه


حفاظت از کرگدن: گورخر

تصاویری از ایده های تبلیغاتی خلاقانه


سازمان حمایت از قربانیان آزمایشات تحقیقاتی:
اجازه ندهید تحقیقات شما در مورد کشف مواد زیبایی جان یک بی گناه را بگیرد

تصاویری از ایده های تبلیغاتی خلاقانه


سازمان حمایت از افراد بی خانمان:
یک وعده غذایی وحشتناک برای شما می تواند بهترین اتفاق زندگی آنها باشد، پس کمک کنید تا آنها هم یک غذای خوب بخورند.

تصاویری از ایده های تبلیغاتی خلاقانه


دستی برای کمک به حیات وحش:
یک شاهکار همیشه توجه افراد بیشتری را به خود جلب می کند.

تصاویری از ایده های تبلیغاتی خلاقانه


سازمان صلیب سرخ:
قبل از اینکه خیلی دیر شود کمک کنید: ماساژ قلبی

تصاویری از ایده های تبلیغاتی خلاقانه


سازمان عفو بین الملل:
ضرب و شتم در خیابان: چشم پوشی و نادیده گرفتن ما یعنی نادیده گرفتن حقوق بشر

تصاویری از ایده های تبلیغاتی خلاقانه


CASA: سازمان حمایت از حقوق زنان خشونت مرد:
او زندگی شما را تحت کنترل دارد در حالی که دیگر متعلق به شما نیست.

تصاویری از ایده های تبلیغاتی خلاقانه


کشتار با زباله:
مرد در حال کشتن این حیوان است، اما چه کسی اسلحه را در دست او قرار داده است؟

تصاویری از ایده های تبلیغاتی خلاقانه




روز جهانی کودک:
کودکان گم شده: برای کسانی که بازگشته اند و برای آنها که هنوز در جستجویشان هستند.

تصاویری از ایده های تبلیغاتی خلاقانه



آب ها تشنه هستند:
تبلیغ صرفه جویی در مصرف آب

تصاویری از ایده های تبلیغاتی خلاقانه


سازمان دوستداران زمین:
زمین در حال گرم شدن است

تصاویری از ایده های تبلیغاتی خلاقانه



سازمان حمایت از کارگران:
کارگران ابزار نیستند. چه تفاوتی بین یک گارگر و یک انسان است؟ هیچ، آنها هم از حقوق انسانی برخوردارند.

تصاویری از ایده های تبلیغاتی خلاقانه


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج