تصاویری از ایده های تبلیغاتی خلاقانه
ایده های تبلیغاتی خلاقانه برای سازمان های از اهیمت زیادی برخوردارند، چون این تبلیغاتی ابتکاری به انتقال پیام سازمان به مخاطبین هدف کمک می کند.
ایده های تبلیغاتی زیر که برای سازمان های غیرانتفاعی طراحی شده است سعی در گسترش و تبلیغ پیام این سازمان ها با استفاده از هر دو جهت گیری، یعنی انتقال پیام به صورت مستقیم و غیر مستقیم، دارد. شما هم می توانید نظر خود را در مورد این دو گرایش عنوان کنید.
آگهی Eco India:
حداقل امروز درختان بیشتری بکاریم
آگهی Al Ain Zoo:
فکر کنید که صرفه جویی در مصرف آب توسط شما میتواند جان چه کسانی را نجات دهد
شما ممکن است او را نبینید (کودک روی پله)، اما در زمستان او از سرما رنج میکشد. لباس گرم به آنها هدیه کنید.
متاسفانه سواحل نمیتوانند خود را پاکسازی نمایند
برای حفظ محیط زیست و گونه های جانوری در خطر انقراض، در مصرف انرژی صرفه جویی کنیم
حفاظت از کرگدن: گورخر
اجازه ندهید تحقیقات شما در مورد کشف مواد زیبایی جان یک بی گناه را بگیرد
یک وعده غذایی وحشتناک برای شما می تواند بهترین اتفاق زندگی آنها باشد، پس کمک کنید تا آنها هم یک غذای خوب بخورند.
یک شاهکار همیشه توجه افراد بیشتری را به خود جلب می کند.
قبل از اینکه خیلی دیر شود کمک کنید: ماساژ قلبی
ضرب و شتم در خیابان: چشم پوشی و نادیده گرفتن ما یعنی نادیده گرفتن حقوق بشر
او زندگی شما را تحت کنترل دارد در حالی که دیگر متعلق به شما نیست.
مرد در حال کشتن این حیوان است، اما چه کسی اسلحه را در دست او قرار داده است؟
کودکان گم شده: برای کسانی که بازگشته اند و برای آنها که هنوز در جستجویشان هستند.
تبلیغ صرفه جویی در مصرف آب
زمین در حال گرم شدن است
کارگران ابزار نیستند. چه تفاوتی بین یک گارگر و یک انسان است؟ هیچ، آنها هم از حقوق انسانی برخوردارند.
ارسال نظر