ضعف تبلیغات؛ علت اصلی عدم استقبال از فروشگاه های اینترنتی
عدم ثبات قیمت ها در کشور باعث شده مردم اتوماتیک وار به دنبال قیمت ها بروند در حالیکه اگر اطلاعات درست در اختیار مشتری قرار بگیرد می توان توجه مشتری را به این شیوه خرید و فروش جلب کرد.
به گزارش خبرنگار ام بی ای نیوز،با توجه به گسترش آگاهی مردم از خرید آنلاین و سهولت در انجام کارها دلایل بسیاری را میتوان برای استقبال اندک مردم از خرید و فروش اینترنتی برشمرد چرا که بسیاری از افراد کشور ما از وجود چنین فروشگاه هایی اطلاع ندارند البته آنهم به دلیل این است که برای فروشگاه های اینترنتی تبلیغ شایانی صورت نگرفته و یا تبلیغات اینترنتی جدی صورت نمی گیرد.
علی حکمت خواه - مدیر یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی - در این باره اظهار داشت:عدم ثبات قیمت ها در کشور باعث شده مردم اتوماتیک وار به دنبال قیمت ها بروند در حالیکه اگر اطلاعات درست در اختیار مشتری قرار بگیرد می توان توجه مشتری را به این شیوه خرید و فروش جلب کرد.
این فعال بازار لوازم خانگی با بیان اینکه اطلاعات ارایه شده از سایت ها و روش جلب مشتری برای مراجعه مجدد به این گونه فروشگاه ها بهترین راه توسعه فروشگاه های اینترنتی است گفت: مجازی بودن فروشگاه های اینترنتی و عدم امکان مشاهده مستقیم کالا ضعف این نوع معاملات است که باید با جایگزین نمودن محصولات به روز از برند های معتبر جهانی این ضعف را جبران کرد تا بتوان ضمن فرهنگ سازی، اعتماد به این نوع معاملات را در میان مردم افزایش داد.
وی در ادامه اظهار داشت:ما معمولا کالایی را انتخاب می کنیم که حتی در بازار های خارجی دارای شهرت است همچنین اطلاعات کامل با مشخصات فنی ، مزایا و معایب را در اختیار خریدار قرار داده تا خرید با اطمینان کامل صورت گیرد.
ارسال نظر