۲۲۲
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

افزایش۲۴ درصدی فروش کالا با تبلیغ در بازی های ویدیویی

آمار و اطلاعات دریافتی از موسسه هنرهای الکترونیکی حاکی از آن است که تبلیغات در بازی های ویدیویی فروش کالاهای تبلیغ شده را تا ۲۴ درصد افزایش داده است.

افزایش24 درصدی فروش کالا با تبلیغ در بازی های ویدیویی
موسسه تحقیقاتی Nielsen اخیرا تحقیقی درباره تاثیر تبلیغات در بازی های ویدیویی انجام داده است که بر اساس آن تبلیغات در بازی های ویدیویی فروش کالاهای تبلیغ شده را تا 24 درصد افزایش داده است .
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت Brand Freak آمار و اطلاعات دریافتی از موسسه هنرهای الکترونیکی حاکی از آن است که تبلیغات در بازی های ویدیویی فروش کالاهای تبلیغ شده را تا ۲۴ درصد افزایش داده است. این افزایش بر این نکته تاکید می کند که تبلیغات در بازی های ویدیویی به عنوان یک رسانه اصلی برای برندهای مختلف نوعی اطمینان از جلب توجه عده بیشتری از مشتریان به بار می آورد.
این حقیقتا اولین بار است که یک نفر تاثیر تبلیغات در بازی های ویدیویی را با استفاده از آمار و ارقام بیان می کند. به هر حال این امر نشانه تمایل فراوان تبلیغ کنندگان کالا به مطرح شدن در بازی های ویدیویی به شمار رفته و شنیدن اخبار خوش از نتایج این کار زمینه را برای ورود برندهای جویای نام به این عرصه فراهم کرده و قلمرو کاری آن ها را توسعه می دهد. از طرف دیگر نتایج موفقیت آمیز این کار محکی برای انتخاب این گزینه برای تبلیغات به حساب می آید. آزمایش نهایی زمانی اتفاق می افتد که یک برند گمنام یا در حال توسعه پس از گذاشتن لوگوی خود در یک بازی ویدیویی جهشی بزرگ در میزان فروش خود مشاهده کند.
منبع : ام بی ای نیوز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج