تبليغات براي يوتيوب ۴۵۰ ميليون دلار سود داشت
کارشناسان بازار درآمدهاي اينترنتي مبلغ ۴۵۰ ميليون دلار را به عنوان درآمد پايگاه اينترنتي YouTube طي سال جاري برآورد کردهاند.
به گزارش سایت آی تی ایران، چندي پيش "اريک اشميت" (Eric Schmidt)، مديرعامل شرکت گوگل از درآمد بالاي پايگاه اينترنتي YouTube خبر داد. به گفته اسميت، YouTube يک منبع درآمد بسيار خوب براي گوگل زير پوشش فعاليتهاي نمايشي و تصويري است و کسب درآمد از طريق فناوريهاي نمايش تصاوير به عنوان دومين تجارت بزرگ گوگل محسوب ميشود.
اين در حالي است که از گوشهوکنار دنياي اينترنت نيز اخبار مختلفي از ميزان درآمد پايگاه اينترنتي YouTube که بزرگترين مرکز عرضه محصولات تصويري به حساب ميآيد به گوش ميرسد.
به عقيده کارشناسان، اين در حالي است که تبليغات جديد روي اين پايگاه اينترنتي بسيار چشمنوازتر از گذشته شده و نمايش اينگونه تبليغات ميتواند تبليغدهندگان بيشتري را به سمت اين پايگاه اينترنتي جذب کند.
تحليلگران بر اين باورند که در اين بين توجه برخي از شرکتهاي بزرگ براي نمايش تبليغات خود روي پايگاه اينترنتي YouTube نيز موجب شده است تا اين پايگاه اينترنتي به عنوان يک صفحه تبليغاتي مناسب که در معرض ديد بسياري از کاربران اينترنت است تبديل شود و اين امر افزايش درآمد روزافزون YouTube از تبليغات را در پي خواهد داشت.
ارسال نظر