تبلیغات؛ ملاک انتخاب گوشی تلفن همراه در میان مردها
خانم ها در انتخاب و خرید گوشی تلفن همراه دارای سلیقه ای متفاوت با آقایان هستند.
بر اساس آمار کسب شده در سال گذشته از میان جامعه شهری مشخص شد آقایان هنگام انتخاب گوشی مورد علاقه خود بیشتر از هر چیز تبلیغات را ملاک قرار می دهند تا آنجا که آنها ۱۳ درصد بیشتر از خانم ها قبل از خرید به تبلیغات، ۱۲ درصد بیشتر از خانم ها به خدمات پس از فروش و۲ درصد بیشتر از خانم ها به کارایی و مقاوم بودن گوشی خریداری شده اهمیت می دهند.
بررسی آماربه دست آمده از این بررسی حاکی است خانم ها نیزهنگام انتخاب گوشی مورد علاقه خود 7 درصد بیشتراز مردها به زیبایی گوشی ، 12 درصد بیشتراز مردها به کوچک یا بزرگ بودن اندازه گوشی و 9 درصد بیشتراز مردها به ضمانت و تعهد به ضمانت اهمیت می دهند . همچنین جدا از ظاهر گوشی ،زنها هنگام خرید موبایل 12 درصد بیشتر از مردها به تجربیات دیگران و داشتن امکانات پرداخت از طریق موبایل بها می دهند. در این تحقیق مشخص شد هنگام انتخاب گوشی موبایل اهمیت برند و مارک برای زنها 2 درصد بیشتر از آقایان است .
در تحقیق به عمل آمده مشخص شد قیمت، تنها وجه اشتراک در میان خانم ها و آقایان هنگام انتخاب گوشی موبایل است .
ارسال نظر