۱۹۶۵۱
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

سبک هاي مختلف کاناپه در دکوراسيون منزل

راحتي‌ها و مبل‌هاي ركلاينر دارای تكيه‌گاهی متحرك و تطبيق‌پذير و همچنين سطح استراحتگاه قابل تنظيم براي پاها هستند.

سبک هاي مختلف کاناپه در دکوراسيون منزل

سبک هاي مختلف کاناپه در دکوراسيون منزل

ركلاينر

برترین ها: راحتي‌ها و مبل‌هاي ركلاينر دارای تكيه‌گاهی متحرك و تطبيق‌پذير و همچنين سطح استراحتگاه قابل تنظيم براي پاها هستند. سازوکار اجرايي ركلاينرها با موتوري انجام می‌شود كه هم‌سطح با دست‌ها در دو طرف مبل قرار گرفته است. همچنين با كمك كنترل از راه دور مي‌توانيد اين مبل را به هر حالتی كه تمايل داريد، تنظيم كنيد. تگيه‌گاه و سطح قرارگيري پاها نیز در این نوع از مبل‌ها قابل تنظیم است.

هاوارد

مبل‌هاي هاوارد تكيه‌گاه‌هاي منحني دارند و داراي سطح نشيمنگاه بسيار وسيع و راحت و دسته‌های گرد هستند. در برخی از انواع این مبل‌ها نیز پايه‌هاي چوبي كوتاه، روي چرخك‌ها قرار داده مي‌شود.

لوئيس

مبلي با سبك لوئيس، فريم چوبي بسيار شكيل و مجلل دارد كه به پايه‌هاي چوبي S شكل با انحنايي زيبا ختم مي‌شود. تكيه‌گاه‌های اين مبل، روكش‌دار و بسيار محكم هستند و نشيمنگاه آنها نيز حالتي گرد و برآمده دارد.

سالني

اين صندلي‌های كوتاه و بدون دسته، نشيمنگاهي بلند، راحت و بسيار خوشايند دارند. اين نوع مبل‌ها، پايه‌هاي چوبي كوتاهي دارند كه برخي اوقات به فريم مبل متصل بوده و به‌طور كامل دیده می‌شوند.

مبل با پشتي بالدار

اين نوع مبل‌ها، تكيه‌گاهي بلند و كلاسيك با دسته هاي گرد و كوتاه دارند. در دو طرف تكيه‌گاه‌ مبل، دو تكه اضافي به صورت دو بال جلو آمده است که در ارتفاع سر فرد قرار دارد. اين نوع مبل، چهارپايه چوبي بدون روكش دارد.

مبل با دسته هاي گرد و پايين

اين سبک، يكي از محبوب‌ترين مدل‌هاي مبل با دسته‌هاي گرد و كوتاه است. اين مبل‌ها هم به‌صورت تمام ‌پارچه و هم به‌صورت تشكچه‌دار و هم در دو نوع پايه‌دار و بي‌پايه موجود هستند. ارتفاع تكيه‌گاه‌ اين مبل‌ها نیز متنوع است.

هتلي

اين سبك مبل‌ها كه جلوه‌اي بسيار ساده با خطوطي ملايم دارند، در لابی هتل‌هاي دهه ۱۹۳۰ مورد استفاده قرار مي‌گرفت و از آن زمان، سبك و شکل اين مبل، رايج شد. اين نوع مبل‌ها، نشيمنگاهي روكش‌دار، تكيه‌گاهی‌ زاويه‌دار، دسته‌هاي پددار بسيار راحت و پايه‌هايی صاف و چوبي دارند.

مبل با سبك رسمي (توكسدو)

اين نوع مبل، دسته‌هايي بلند و هم ارتفاع با تكيه‌گاه‌ مبل دارد. همچنين پايه‌هاي اين مبل، ساده، بدون روكش و به‌طور کامل، قابل دید است.

اكسنت وود ( چوب برجسته)

اين نوع مبل، تكيه‌گاه‌ و نشيمنگاهي با روكش پارچه و پايه و دسته‌هايي چوبي دارد. اکسنت وودها جلوه‌اي بسیار مدرن دارند.

مبل‌هاي واني

اين مبل‌ها، عمقي زياد و تكيه‌گاهي كوتاه دارند که دسته‌هاي آنها متصل به این تكيه‌گاه‌ است و شيبي ملايم و رو به پايين دارد. مبل‌های وانی، پايه‌هایي ساده و صاف دارند كه برخي مواقع با روكش پارچه‌اي پوشانده مي‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج