۱۵۷۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

نسل جدید رسانه ها برای تاثیرگذاری بر مشتریان

در دنیای چند رسانه ای امروز دریافت اطلاعات درباره رفتار مشتریان از طریق تحقیقات و ابزار های رسانه ای می‌تواند هوش تجاری ما را بالا برده و دیدگاه ما را نسبت به چگونگی ذهنیت مشتریان بالا ببرد.

در دنیای چند رسانه ای امروز دریافت اطلاعات درباره رفتار مشتریان از طریق تحقیقات و ابزار های رسانه ای می‌تواند هوش تجاری ما را بالا برده و دیدگاه ما را نسبت به چگونگی ذهنیت مشتریان بالا ببرد. برای موفقیت در بازاریابی شما باید مشتریان خود را شناسایی کنید. برای نمونه تحقیقات شرکت های آمار گیری در خصوص میزان بهره برداری از تبلیغات رسانه ای مبنی بر دسترسی ۵۰ درصد از آمریکایی های بالای دوازده سال به تبلیغات اینترنتی و استفاده وسیع کارمندان از اخبار رادیویی صبحگاهی در مسیر رفتن به سر کار در سیاست گذاری های رسانه ای و بازگشت سرمایه کمک بزرگی به شرکت های تجاری می‌کند. شرکت های تحقیقاتی امروزه به دنبال تغییر رفتار های استفاده از رسانه در بین مخاطبان هستند.

نسل جدید رسانه ها برای تاثیرگذاری بر مشتریان

در دوازده سال گذشته هر ساله موسسه تحقیقاتی " آربیترون و ادیسون " به مطالعه نحوه استفاده مخاطبان از رسانه های دیجیتالی و سنتی پرداخته اند. تحقیقات این موسسه حاکی از آن است که در سال ۲۰۱۰ چهل و دو درصد از آمریکایی ها اینترنت ، سی و هفت درصد تلویزیون ، چهارده درصد رادیو و پنج درصد روزنامه ها را مهمترین رسانه در زندگی خود عنوان کرده اند. این در حالی است که تلویزیون هنوز ارزشمند ترین رسانه در میان افراد بالای چهل و پنج سال به شمار می‌رود.
امروزه هفتاد و هشت درصد از نوجوانان دوازده تا هفده سال، هفتاد و هفت درصد از جوانان بین هجده تا بیست و چهارسال، شصت و پنج درصد از بزرگسالان بین بیست و پنج تا سی و چهار سال و پنجاه و یک درصد از افراد سی و پنج تا چهل و چهار سال پروفایل های شخصی بر روی سایت های رسانه ای و تبلیغاتی دارند. در ادامه شصت و دو درصد از افراد در خانه به اینترنت بی سیم دسترسی دارند که امکان استفاده از اینترنت را در تمام نقاط خانه فراهم می‌کند.

نسل جدید رسانه ها برای تاثیرگذاری بر مشتریان

هم اکنون با دسترسی هفتاد و پنج درصد از نوجوانان، هفتاد وشش درصد از جوانان و شصت و سه درصد از میانسالان به موبایل و ارسال کنندگان پیام های کوتاه تبلیغاتی از طریق تلفن های همراه موفقیت و بازدهی فراوانی در پی خواهد داشت. با این وجود چهل و هشت درصد از افراد جامعه مراجعه به سایت های رادیویی را جذاب دانسته و گوش دادن به رادیو را به رسم سنت دلچسب و سرگرم کننده می‌دانند.

منبع : MBAnews.ir
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج