هزینه های سرسامآور تبلیغات برندها
کمپین های تبلیغاتی بخش قابل توجهی از هزینه های شرکت های بزرگ را به خود اختصاص می دهند.
شرکت های بزرگ برای این سهم بیشتری از بازار بدست بیاورند و یا اینکه حداقل جایگاهشان در بازار را از دست ندهند از تبلیغات بهره می برند و رقابت تبلیغاتی برندها به حدی افزایش یافته که بازار تبلیغات نیز به بازاری بزرگ تبدیل شده است. برای مثال ۱۰۰ شرکتی که در سال ۲۰۱۳ بیشترین میزان تبلیغات را داشته اند در مجموع ۱۰۹ میلیارد دلار برای تبلیغات هزینه کرده اند. در بخش تصاویر می توانید ۱۲ شرکتی را ببینید که در سال گذشته بیشترین پول را بابت تبلیغات در آمریکا پرداخت کرده اند.
شرکت جی پی مورگان چیس (JP Morgan Chase)
۱.۸۸ میلیارد دلار
شرکت والت دیزنی (Walt Disney)
۱.۹۶ میلیارد دلار
شرکت فیات کرایسلر (Fiat Chrysler)
۱.۹۷ میلیارد دلار
شرکت تویوتا (Toyota)
۲.۰۹ میلیارد دلار
شرکت امریکن اکسپرس (American Express)
2.19 میلیارد دلار
شرکت لورئال (L'oreal)
2.34 میلیارد دلار
شرکت وریزون (Verizon)
۲.۴۴ میلیارد دلار
شرکت فورد (Ford)
۲.۵۶ میلیارد دلار
شرکت کامکست (Comcast)
۳.۰۸ میلیارد دلار
شرکت جنرال موتور (General Motors)
۲.۱۵ میلیارد دلار
شرکت ای تی اند تی (AT & T)
۲.۹۱ میلیارد دلار
شرکت پروتکت اند گمبل (Protect & Gamble)
۵ میلیارد دلار
ارسال نظر