در ایالات متحده، مسابقات ورزشی یک فرصت استثنایی برای صنعت محسوب میشود تا محصولات خود را به نحو مطلوبی تبلیغ نمایند.
کار: در ایالات متحده، مسابقات ورزشی یک فرصت استثنایی برای صنعت محسوب میشود تا محصولات خود را به نحو مطلوبی تبلیغ نمایند. تبلیغات تلویزیونی مسابقات سوپر به اول (فینال فوتبال آمریکایی) از همین دسته است. اما در برابر ۱۱۰ میلیون بیننده این مسابقات، ۹۱۰ میلیون بیننده جام جهانی فوتبال را باید در نظر آورد.
نیسان نیز یک از شرکتهایی است که فرصت جام جهانی را برای تبلیغ خودروی سنترا استفاده کرده است. این تبلیغ خلاقانه را ببینید.
پ
برای دسترسی سریع به تازهترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان
اپلیکیشن برترین ها
را نصب کنید.
ارسال نظر