۱۳۰۲۵۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کیومرث هاشمی به مهر خبر داد:

رشته‌های اعزامی به اینچئون مشخص شدند

رئیس کمیته ملی المپیک از قطعی شدن تعداد تیم های اعزامی به بازی های آسیایی خبر داد و گفت: طبق توافق با رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی، تیم سپک تاکرا به بازی های آسیایی اعزام نمی شود

خبرگزاری مهر: کیومرث هاشمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر با بیان اینکه طبق توافق با علیپور، رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی، این تیم به بازی های آسیایی اعزام نخواهد شد، ادامه داد: با وجود اینکه در دو سال گذشته رشد خوبی را در رشته سپک تاکرا شاهد بودیم و امکان روی سکو رفتن این رشته و کسب مدال در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی وجود داشت اما با توافق با رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی به این جمع‎بندی رسیدیم که این تیم در این دوره از بازی ها حضور نداشته باشد.

هاشمی با بیان اینکه حمایت کمیته ملی المپیک از رشته هایی همچون سپک تاکرا، واترپلو و ... ادامه دارد اظهار داشت: کمیته ملی المپیک به حمایت خود از این رشته ها ادامه خواهد داد و مطمئنیم در آینده شاهد موفقیت های این رشته در عرصه های بین المللی خواهیم بود.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به شایستگی بسیاری از رشه ها برای حضور در هفدهمین دوره بازی های آسیایی خاطر نشان کرد: بسیاری از رشته های دیگر که در جمع ۲۲ رشته اعزامی به اینچئون قرار دارند نیز شایستگی حضور در این بازی ها را داشتند اما متاسفانه با توجه به محدودیت ها، شرایط حضور آنها در کاروان اعزامی وجود نداشت اما شک نداریم که در آینده ای ندیک شاهد رشد و موفقیت روز افزون این رشته ها خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج