۸۶۸۸۷۶
۲۰ نظر
۵۰۷۳
۲۰ نظر
۵۰۷۳
پ

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹؛ فلسفه یک خودروساز واقعی!

همان‌طور‌که می‌دانید؛ کراس‌اوور‌ها سهم فراوانی از بازار جهانی را در اختیار دارند. اما مزدا هنوز هم فکر می‌کند که در سال ۲۰۱۹، تعداد زیادی از مشتریان به فکر خرید خودرو‌های سدان و هاچ‌بک بوده و باید نیاز آن‌ها را برآورده کرد!

برترین‌ها: همان‌طور‌که می‌دانید؛ کراس‌اوور‌ها سهم فراوانی از بازار جهانی را در اختیار دارند. اما مزدا هنوز هم فکر می‌کند که در سال ۲۰۱۹، تعداد زیادی از مشتریان به فکر خرید خودرو‌های سدان و هاچ‌بک بوده و باید نیاز آن‌ها را برآورده کرد!

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹؛ فلسفه یک خودروساز واقعی!

کمپانی مزدا برای اثبات ادعا خود به فروش حیرت‌انگیز مزدا ۳ اشاره می‌کند. این خودروساز ژاپنی می‌گوید که از سال ۲۰۰۳ تاکنون؛ بیش از ۶ میلیون دستگاه مزدا ۳ در سراسر جهان به فروش رسیده و به همین خاطر مزدا براساس عادت همیشگی خود تصمیم گرفته است که یکی از مدل‌های محبوب خود را بروزرسانی کند؛ بنابراین مزدا فلسفه جدیدی از زبان طراحی و تکنولوژی را در مدل ۲۰۱۹ مزدا ۳ نمایش داده و نظر هواداران جهانی خود را جلب کرده است.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹؛ فلسفه یک خودروساز واقعی!

مزدا ۳ جدید بر اساس نسل چهارم و نسخه بروز شده آن تولید گشته است. مزدا ۳ جدید همراه با پیشرفت‌های فراوان در زمینه‌های فن‌آوری، ایمنی و کارایی؛ فلسفه تازه‌ای از توسعه انسان محور را به همگان نشان داده است.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹؛ فلسفه یک خودروساز واقعی!

همان‌طور که مدیر اجرایی توسعه پیشرانه‌ها و برنامه‌ریزی تولید محصولات نوآورانه کمپانی مزدا، Ichiro Hirose اشاره کرده است؛ صدمه‌ای که یکی از مهندسان مزدا در یک مسابقه دید، باعث شد که این کمپانی برای توسعه و بهبود ارگونومی محصولات خود تلاش کند. به گفته Hirose یک خودرو نباید مانند یک وسیله یکبار مصرف باشد؛ بلکه باید ابزاری باشد که به سادگی با نحوه استفاده از آن آشنا شده و بتوانیم به راحتی برای چندین سال از آن استفاده کنیم.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹؛ فلسفه یک خودروساز واقعی!

بنابراین در آخرین نسخه مزدا ۳، می‌توان تلاش‌های مهندسین مزدا را برای ارتقاء حواس انسانی در داخل و خارج این خودرو و ارائه پیشنهاداتی ارزشمند، با رویکرد‌هایی چند جانبه را شاهد بود. به این ترتیب تغییرات قابل توجهی در همه ابعاد طراحی مزدا ۳ می‌بینیم.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹؛ فلسفه یک خودروساز واقعی!

با این اوصاف سوالی که در ذهن مخاطبین برترین‌ها ایجاد می‌شود؛ این است که آیا مزدا ۳ به عنوان یک کامپکت جدید، محصولی ایده‌آل بوده و توان رقابت با خودرو‌های مطرح کمپانی‌های دیگر را دارد یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال با نگاهی مختصر به مزدا ۳ جدید، به وضوح تغییرات قابل توجهی را می‌بینیم. این خودرو به اندازه کافی زیبا بوده و چهره‌ای واقعی و جدید از نسل چهارم مزدا ۳ را به نمایش گذاشته است. زبان طراحی مزدا، یعنی "KODO" آخرین فلسفه این کمپانی در زمینه طراحی خودرو بوده و حال و هوایی پیچیده دارد. به طور کلی باید قبول کرد که خطوط روی بدنه مزدا ۳ نشان‌دهنده شخصیت و پیچیدگی زبان جدید طراحی مزدا است.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹؛ فلسفه یک خودروساز واقعی!

این حس بلوغ در داخل کابین مزدا ۳ جدید بیشتر است؛ چرا که در اینجا شاهد یک رشته از تغییرات ارگونومی هستیم که منجرب به بهتر شدن وضعیت سرنشینان شده است. در این فضا شاهد استفاده از سیستم اطلاعاتی جدید به همراه یک صفحه نمایش ۸٫۸ اینچی هستیم.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹؛ فلسفه یک خودروساز واقعی!

حتی مزدا شکل و جای نگهدارنده‌های لیوان در جلو و عقب کابین مزدا ۳ را به منظور بهبود ارگونومی کابین تغییر داده و استفاده از آن‌ها برای سرنشینان مزدا ۳ بسیار راحت و ساده شده است. کمپانی مزدا می‌گوید که این تغییرات معیار‌هایی را برای راننده ایجاد کرده و یادگیری و یادآوری داده‌ها را بالاتر می‌برد!

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹؛ فلسفه یک خودروساز واقعی!

تکنولوژی‌های مدرن معمولا منجرب به احساس حقارت بیشتر انسان در خودرو‌ها می‌شوند؛ اما اغلب اوقات همین چیز‌های کوچک باعث به وجود آمدن حس لوکس بودن در خودرو‌ها شده و به این ترتیب انسان از تحقیر شدن خود لذت می‌برد!

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹؛ فلسفه یک خودروساز واقعی!

بنابراین مزدا دست به کار شده و جزئیات را تغییر می‌دهد. مزدا طراحی ساده‌ای برای کابین مزدا ۳ جدید انتخاب کرده و بیشتر به ارتقاء کیفیت می‌پردازد. در جلو برای افزایش میزان ارگونومی، فرمان را ۰٫۸ اینچ بزرگتر کرده و با تغییر بالشتک‌های صندلی، مجرب به بهبود موقعیت راننده شده است. همچنین مزدا سیستم صوتی خودروی محبوب خود را تغییر داده و سیستم Bose را به شکل اختصاصی در اختیار سرنشینان مزدا ۳ قرار داده است.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹؛ فلسفه یک خودروساز واقعی!

مزدا ارتعاشات محصول خود را مورد بررسی قرار داده و صدای حاصل از حرکت خودرو برروی سطوح مختلف را تا حد امکان کاهش داده است. به گفته کمپانی مزدا این خودرو با استفاده از یک پیکربندی چندگانه؛ نیرو را به جلو منتقل کرده و این امر منجرب به بهبود ۷۸ درصدی عملکرد خودرو و بهبود کیفیت سواری شده است. همچنین در بدنه مزدا ۳ جدید به منظور کاهش سر و صدا و افزایش استحکام خودرو از مواد جدیدی استفاده شده است.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹؛ فلسفه یک خودروساز واقعی!

مزدا ۳ جدید در ایالات‌متحده آمریکا از یک پیشرانه ۲.۵ لیتری و ۴ سیلندر Skyactiv با قدرتی ۱۸۶اسب‌بخار و گشتاوری برابر با قدرت آن برخوردار است. البته مزدا ۳ با پیشرانه‌های ۱.۶، ۱.۸، ۲ و ۲.۲ لیتری بنزینی و دیزلی هم در دسترس است.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹؛ فلسفه یک خودروساز واقعی!

پیشرانه ۲.۵ در حال حاضر از یک گیربکس دستی و یا اتوماتیک شش سرعته استفاده می‌کند. این پیشرانه شتاب صفر تا ۱۰۰ مزدا ۳ را به ۷.۵ ثانیه می‌رساند. قدرت موتور به چرخ‌های جلو منتقل می‌شوند؛ اما امکان سفارش مزدا ۳ با سیستم چهار چرخ متحرک نیز وجود دارد.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹؛ فلسفه یک خودروساز واقعی!

به لطف تغییر ساختار بدنه مزدا ۳؛ عملکرد این خودرو در هنگام عبور از جاده‌ها و شرایط مختلف آب و هوایی بهبود فراوانی داشته است. سرنشینان عقب در بهترین وضعیت ممکن بوده و تمام کنترل‌ها و دکمه‌های مورد نیاز آن‌ها به راحتی در اختیارشان قرار می‌گیرد. البته باید گفت که جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک در دنیایی که از جعبه دنده‌های هشت، نه و ده سرعته در خودرو‌های جدید استفاده می‌شود؛ کمی حس و حال قدیمی بودن را برای ما تداعی می‌کند.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹؛ فلسفه یک خودروساز واقعی!

سواری با مزدا ۳ تجربه‌ای استرس آور نیست؛ این خودرو احساس آرامش را برای سرنشینان خود به ارمغان می‌آورد. سیستم صوتی صدایی دلپذیر ارائه می‌دهد و صدا‌های مزاحم و عجیب و غریب آرامش شما را برهم نمی‌زنند.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹؛ فلسفه یک خودروساز واقعی!

مزدا در محصول جدید خود از یک سیستم جدیدی برای نظارت بر راننده استفاده کرده است. این سیستم با استفاده از یک دوربین مادون قرمز و LED‌های مختلف؛ عملکرد صوتی و موقعیت سر راننده را تحلیل کرده و اگر به نظر برسد که راننده به خواب رفته و یا توجه او و چشم‌هایش به جای دیگری غیر از جاده است؛ هشدار پیشرفته‌ای برای ترمز می‌دهد!

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹؛ فلسفه یک خودروساز واقعی!

مزدا امکان تغییر حالت گیربکس از اتوماتیک را به حالت دستی و با استفاده از کلید‌های روی فرمان فراهم کرده و این امکان باعث می‌شود که ما به راحتی و در موقعیت‌های خاص از تمام قدرت پیشرانه استفاده کنیم.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹؛ فلسفه یک خودروساز واقعی!

مزدا ۳ جدید نشانه‌ای دلگرم‌کننده برای یک مدل خاص نیست؛ بلکه برای یک برند موفق ساخته شده و مزدا را سربلند کرده است. البته نسل چهارم تکامل یافته‌تر و انقلابی بوده و تلاش برای افزایش لذت رانندگی با مزدا ۳ ارزشمند است؛ اما ما انتظار داریم که این پیشرفت‌ها را در آینده نزدیک و در سایر محصولات کمپانی مزدا هم ببینیم.

مزدا ۳ مدل ۲۰۱۹؛ فلسفه یک خودروساز واقعی!

به هر حال مزدا ۳ جدید علاوه بر نکات ذکر شده از سیستم اپل کارپلی، اندروید اتو و... بهره‌مند بوده و فضای صندوق عقب آن ۳۵۸ لیتر (امکان افزایش با خواباندن صندلی‌های عقب) است. همچنین این محصول از نظر ایمنی به سیستم‌های مختلفی از جمله ترمز اضطراری و... مجهز شده و پنج ستاره ایمنی را از موسسه Euro NCAP دریافت کرده است. قیمت مزدا ۳ جدید از ۲۱ هزار دلار شروع شده و به ۲۸ هزار دلار هم می‌رسد و یکی از خودرو‌های ارزان قیمت و خانوادگی در بازار آمریکا است.

نکته: تصاویر، مرتبط به نسخه چهار چرخ متحرک مزدا ۳ است.

منابع: motor۱، readcars

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • ساسان

    فقط حسرتش متعلق به ماست

    پاسخ ها

    • عماد

      چرا حسرت ؟؟ پراید به این خوبی

    • بدون نام

      ما فعلا از زندگی در این دنیا تنبیه بخاطر حمایت از چهارتا کشور بدبخت بیچاره رو فهمیدیم
      خدایا چرا انقدر ما بدبختیم

    • بی نام

      والااا

  • آیدا

    میگیرمش:)بذار به هدفام برسم...۷سال دیگه بهتر از اینو دارم

    پاسخ ها

    • بدون نام

      مطمئن باش میتونی
      همون طور که من تونستم

    • بدون نام

      بدی تند تند هم تا ۷ سال دیگه تهش ۲۰۷ میتونی بخری

    • بدون نام

      چه هدفهایی داری تا هفت سال دیگه میخدای ازدواج کنی مهریه تاریخ تولدتو بزنی بعد شوهرتو بندازی زندان با پولش از این بهترشو بخری مگه شما زنا کاره دیگه ای هم بلدین،

    • armita

      فک کنم تازه تو این شرکتای زنجیره ای وارد شدهچون اکثرا اولش همینن

    • بدون نام

      بیا برام کار کن بهترشو بخر کارمندای تازه کارم در امارات خیلی بهتر از اینو سوار میشن این ماشین مال قشر متوسط به پایین جامعس واسه ایرانیای داخل کشور تحفس

  • ستایش

    فقط می‌تونم بگم چند تأ کلیه بفروشم ک به‌ش برسک

    پاسخ ها

    • بدون نام

      تمام اعضامونم با هم بفروشیم نمیتونیم ددر ایران اینو بخریم

  • علی جلکانی

    قیمت این ماشین ها رو باید به واحد کلیه برای ایرانی ها بگن که بیشتر قابل درک باشه چون اگه بخوان به ریال بگن صفر کم میارن

  • بدون نام

    ۲۸۰۰۰دلار رو اگه با دلار ۱۵۰۰۰ تومن حساب کنی میشه ۴۲۰ میلیون تومن
    ولی به لطف تعرفه ۹۰ درصدی و دلال بازی این ماشین اگه وارد بشه زیر یک میلیارد قیمت نمیخوره
    پ ن :قیمت روز مزدا مدل ۲۰۱۰ مونتاژی تو بازار ۴۲۰ میلیون تومنه
    ما هیچ

    پاسخ ها

    • بدون نام

      ایران دزد بازاره

  • بدون نام

    من مزداتری نیو دارم ازش راضیم امیدوارم اینم بتونم بخرم

  • armita

    واقعااا ماشین فوق العادیه

  • محمد

    مزدا تو برند ها بعداز بنز و بی ام و جایگاه خوبی داره

    پاسخ ها

    • بدون نام

      از نظر کیفیت یا فروش مهندس جان
      هنوز نمیدونی مزدا برند اقتصادیه و بنز و بی ام دبلیو برند نیمه لوکسن؟ هرذجور حساب کنی چه فروش چه کیفیت چه ارزش یسهام حرفت درست نیست

  • پیمان

    ولی من سراتو رو بیشتر از مزدا نیو زوست دارم من خودم دو ساله کهسی دویست و پنجاه دارم

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج