۴۴۹۱۳
۳ نظر
۵۰۳۹
۳ نظر
۵۰۳۹
پ

لوکس ترین قایق تفریحی جهان +عکس

می دانیم در این لحظه به چه چیزی فکر می کنید. فکر می کنید که این قایق تفریحی با نام Strand Craft ۱۲۲ چه چیزی دارد که عنوان سوپرلوکس را به دوش می کشد. شاید تعجب کنید، ولی جواب ما گاراژ آن است.

لوکس ترین قایق تفریحی جهان +عکس




برترین ها: می دانیم در این لحظه به چه چیزی فکر می کنید. فکر می کنید که این قایق تفریحی با نام Strand Craft 122 چه چیزی دارد که عنوان سوپرلوکس را به دوش می کشد. شاید تعجب کنید، ولی جواب ما گاراژ آن است. و فقط گاراژ نیست، بلکه یک خودروی سوپرلوکس هم دارد. درست است. طراحی این ابرقایق تفریحی شامل یک گاراژ داخلی در عقب قایق می شود که می تواند خودروی سوپرلوکس 880 اسب بخاری با قدرت V12 را در خود جای دهد.

لوکس ترین قایق تفریحی جهان +عکس

علیرغم اینکه طراح این قایق چیزی در مورد خودروی سوپرلوکس آن با ما در میان نگذاشته (فقط گفته که این خودرو از لحاظ تئوریک با سرعت ۲۳۰ مایل بر ساعت حرکت می کند)، ما نظرمان را می گوییم و آن را فوق العاده ترین خودروی دنیا می نامیم. تصاویر زیر ویژگی های منحصر بفرد این قایق را توصیف می کنند.

در مورد خود قایق هم فکر می کنیم که قایق فوق العاده ای باشد. قدرت آن از دو موتور رولز رویس در کنار موتور بوستر اختیاری با قدرت بیش از ۱۴۰۰۰ اسب بخار و حداکثر سرعت ۵۵ گره دریایی تأمین می شود. زیاد هم بد نیست، نه؟ قیمت آن چقدر است؟ باید بگوییم که این قایق فعلاً در حد تئوری است، ولی در همین حد هم حدس می زنیم که با حقوق کل کارکنان سایت، فقط بشود با آن یک گردش کوتاه در لنگرگاه داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • رهام

      ب قول رها فتوشاپه .....
      ن ولی جدی ما خونمونم اینطوری شیک نی چ برسه ب قایق تفریحی.......اصلا ما تو تهران آب دور و برمون نیس ک بخواد قایقم باشه.....والاااااا...

    • رها

      ممنون جالب بود

    • حسن

      تهرون شما دريا هم داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج