لذت هوای آزاد با بهترین خودروهای کانورتیبل بازار
خودروهای کانورتیبل نیز علاقهمندان خاص خود را دارند. رانندگی در جادهای زیبا با بادی که در موها میپیچد و آسمانی آبی که بالای سرتان است تجربهای بسیار لذتبخش به نظر میرسد. در این نوشت لیستی از بهترین خودروهای کانورتیبل بازار را تهیه کردهایم که امیدواریم موردتوجه شما عزیزان قرار بگیرد.
مزدا MX-۵
MX-5 با دو پیشرانهی قوی بنزینی عرضه شده و از تجهیزات خوبی سود میبرد. کابین کیفیت بالایی داشته و بهطور ساده و شیک طراحی شده است. فضای قابلتوجهی نیز در صندوقعقب با توجه به ابعاد جمعوجور خودرو وجود دارد. با چنین طراحی تیز نمای خارجی و سواری هیجانانگیز، مزدا یکی از دلچسبترین خودروهای کانورتیبل است.
آئودی A3 کابریولت
سقف فابریک خودرو آسایش خیلی خوبی را فراهم کرده و فضای زیادی برای دو سرنشین جلو وجود دارد. صندلیهای پشتی نیز وجود دارند اما تنها برای قرار دادن وسایل و نشستن کودکان مناسب هستند. A۳ کابریولت ارزان نیست اما با پرداخت این بها کانورتیبلی لوکس به دست میآورید.
مرسدس بنز C کلاس کابریولت
فضای زیادی در بخش جلویی وجود دارد و صندلیها بسیار راحت هستند. آسایش زیاد و صندوق بزرگ نیز از دیگر ویژگیهای مثبت C کلاس کابریولت بوده و اگر سرعت بالایی را نیز میخواهید مثل همیشه نسخهی 8 سیلندر دستپروردهی AMG نیز وجود دارد.
آئودی TT رودستر
این خودرو کمی از صدای باد رنج میبرد و تنها برای دو نفر گنجایش دارد اما همین امر باعث ایجاد فضای زیاد برای اسباب و وسایل است. مخلوط نمای تیز، احساس لوکس بودن و هندلینگ اسپورت TT رودستر را به گزینهای وسوسهانگیز تبدیل میکند.
جگوار اف تایپ
کابین کمی سالخورده به نظر میرسد و صندوقعقب نیز خیلی جادار نیست اما صندلیها راحت بوده و کیفیت ساخت آن خوب است و کابین از جدیدترین تکنولوژیهای مورد انتظار در یک خودروی اسپورت لوکس بهره میبرد. مصرف سوخت خودرو کمی بالاست اما اکثر مصرفکنندگان اهمیتی به این موضوع نمیدهند.
فیات 124 اسپایدر
پیشرانهی ۱.۵ لیتری توربوی فیات نیز عملکردی برجسته داشته و دینامیکی قابلتوجه را به ۱۲۴ اسپایدر بخشیده است. کابین کمی سطح پایین است و صندوق خودرو نیز گنجایش کمی دارد؛ اما اگر بتوانید چشمتان را روی این موارد ببندید، فیات خودرویی خوب بوده و رقیبی قابلاعتنا در برابر پسرعموی ژاپنی خود یعنی مزدا MX-۵ محسوب میشود.
بامو سری ۴ کانورتیبل
با استانداردهای یک خودروی کابریولت، کابین خودرو جادار است و میتواند 4 نفر را در خود جای دهد. البته این خودرو کمی سنگینتر از رقبای خود است و بنابراین در بحث هندلینگ کمی عقب میافتد.
مرسدس بنز S کلاس کابریولت
قسمت جلو بسیار جادار است و البته صندلیهای پشتی نیز کاربردیتر از بسیاری از رقبا هستند. برای خودرویی با این اندازه، سواری بسیار لذتبخش بوده و البته راحت و بیدردسر است. S کلاس کابریولت بهای زیادی را طلب میکند اما با خرید آن یک کانورتیبل ۴ نفره فوق لوکس میخرید.
فیات ۵۰۰C
تفاوتهای زیادی بین 500C و مدل استاندارد وجود ندارد. این خودرو هنوز هم از پیشرانههای کمحجم و خوب، تجهیزات استاندارد زیاد و شخصیسازی خلاقانه سود میبرد و 500C را به ترکیبی زیبا از یکی سوپرمینی و کانورتیبل لذتبخش تبدیل میکند.
اسمارت فورتو کابریو
اسمارت خیلی مناسب بزرگراهها نیست و فاقد اعتمادبهنفس کافی در سرعتهای بالا است اما واضح است که این خودرو برای شهر طراحی شده است. هزینههای سواری این خودرو بسیار ارزان است و گزینههای شخصیسازی زیادی برای آن وجود دارد.
ارسال نظر