۲۴۴۱۶۴
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

MVM ۳۱۵ جدید ، دوراهی بین خودروی ایرانی و خارجی

MVM ۳۱۵جدید دارای ۵۲ تغییر و ارتقا است. تغییراتی که از نمای ظاهری تا داخل کابین را در برمی‌گیرد. در طراحی قسمت جلو، سپر، در موتور، چراغ‌های جلو، مه‌شکن و جلوپنجره نیز تغییر کرده.

MVM 315 جدید ، دوراهی بین خودروی ایرانی و خارجی
مجله تخت گاز: MVM 315جدید دارای 52 تغییر و ارتقا است. تغییراتی که از نمای ظاهری تا داخل کابین را در برمی‌گیرد. در طراحی قسمت جلو، سپر، در موتور، چراغ‌های جلو، مه‌شکن و جلوپنجره نیز تغییر کرده. هواکش زیر جلوپنجره به صورت یک‌تکه طراحی شده است. چراغ‌ها نیز با حالتی تهاجمی‌تر طراحی شده‌اند که لنزهای LED نیز به آن اضافه شده است. در نمای جانبی رینگ‌های 15اینچی و خط صاف کشیده شده روی درها نیز از جمله تغییرات این قسمت به حساب می‌آید. این خطوط و طراحی ساده حس یکنواختی طرح خودرو را کاهش داده است.

MVM 315 جدید ، دوراهی بین خودروی ایرانی و خارجی

ضمن آنکه در ۳۱۵جدید فاصله بین دومحور جلو و عقب افزایش یافته و به عدد ۲۵۲۷ میلی‌متر رسیده. همانند قسمت جلو، می‌توان گفت که طراحی قسمت عقب نیز جوان‌پسند و بهتر است. البته استفاده از خط و خطوط شکسته و منحنی حتی در سپر، تأثیر بسزایی در هرچه زیباتر نشان دادن این قسمت دارد. صندوق‌بار دارای برجستگی کوچکی در انتهای خود است و طرفین آن را چراغ‌های کشیده پوشانده. چراغ‌هایی که می‌توان گفت نسبت به مدل قبلی از طراحی به‌روزتری بهره‌مند هستند. در مورد طراحی ظاهری MVM ۳۱۵جدید باید گفت، طراحان خودرویی تهاجمی‌تر و جذاب‌ را به‌وجود آورده‌اند. دقیقا برخلاف نسخه قبلی که از طرحی ساده و در عین حال یکنواخت بهره‌مند بود.

بررسی فنی:

دنده۱ را درگیر کرده و رانندگی در مسیری خلوت و صاف آغاز می‌کنیم. ضریب دنده‌ها کوتاه است. چرخش تند و سریع عقربه دور موتور به سبب نهایت فشار روی پدال گاز بسیار جلب توجه می‌کند. اما عبور دور موتور از ۴هزار دور بردقیقه چندان جالب نیست. تازه متوجه می‌شوید که قبل از هرچیز این خودرو نیازمند یک عایق‌بندی مناسب است. این عایق‌بندی سبب کاهش ورود صدای پیشرانه به کابین می‌شود. البته این موضوع همان‌طور که اشاره شد تنها پس از عبور دور موتور از ۴۰۰۰دور بردقیقه اتفاق می‌افتد.

MVM 315 جدید ، دوراهی بین خودروی ایرانی و خارجی

شتاب خودرو باتوجه به ضریب دنده کوتاه چندان نسبت به رقبا حرفی برای گفتن ندارد. با این وجود برای کنترل و متوقف کردن ۳۱۵جدید با وزن ۱۲۱۰ کیلوگرمی باید کمی با پدال ترمز صمیمی‌تر برخورد کنید تا هوایتان را داشته باشد. البته وجود سیستم‌های ترمز ABS و EBD را نیز باید به عنوان تجهیزات ایمنی خودرو برشمرد که به کمکتان خواهد آمد. پیشرانه ۱.۵لیتری این خودرو ۱۰۷ اسب بخار قدرت در ۶۰۰۰دور بردقیقه و در ۳۰۰۰الی ۴۵۰۰ دور بردقیقه گشتاوری معادل ۱۴۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند و اگر تایرهای خوبی زیر ۳۱۵ قرار دهید و شرایط رانندگی ایده‌آلی را داشته باشید شاید بتوانید به حداکثر سرعت خودرو یعنی ۱۷۰کیلومتر در ساعت دست پیدا کنید.

اما برای راحتی درکابین هم که شده حتماً در انتخاب تایرها تجدید نظر کنید. شاید هم صندلی‌ها برایتان چندان راحت نباشد و به خوبی شما را در برنگیرد. اما با بستن کمربند ایمنی این موضوع تا حد قابل قبول برطرف خواهد شد.

رقبای داخلی و خارجی

Jac Tojoy

Geely EC-۷

۲۰۶

پیشنهاد نهایی

درکل ۳۱۵ جدید را می‌توان رقیب خوبی در کلاس خود به حساب آوریم. جایی که پژو و JAC در آن نیز حضور دارند. اگر خودرویی مناسب برای شهر و کم‌مصرف می‌خواهید می‌توانید روی ۳۱۵جدید حساب بازکنید. قابلیت های درون شهری آن می تواند تا حد زیادی رضایت شما را جلب کند.

MVM 315 جدید ، دوراهی بین خودروی ایرانی و خارجی

MVM 315 جدید ، دوراهی بین خودروی ایرانی و خارجی

MVM 315 جدید ، دوراهی بین خودروی ایرانی و خارجی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج