قالیشویی بانو _استیکی
۲۱۹۱۹۲
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

گوشی هایی که «گینسی» شدند!

در این مقاله می خواهیم مروری بر تمامی نسخه های این کتاب داشته باشیم که ببینیم نام چه دستگاه اسمارت فون هایی در ان ثبت شده است.

وب‌سایت TopInEarth: همانطور که مستحضرید کتاب رکوردهای جهانی گینس مربوط به ثبت رکورد دستاوردهای انسانی و پدیده های طبیعی می باشد، و همواره در طول سال با اطلاعات جدیدی بروزرسانی می گردد. در ادامه این مقاله می خواهیم مروری بر تمامی نسخه های این کتاب داشته باشیم که ببینیم نام چه دستگاه اسمارت فون هایی در ان ثبت شده است.

گوشی هایی که «گینسی» شدند!

۱. ثبت طولانی ترین سلفی دنیا با دستگاه LG G۴ الجی

گوشی هایی که «گینسی» شدند!

شرکت الجی در مکزیکو سیتی صف ۲۵۰۰ نفری را تشکیل داد، درحالی که تنها یک دستگاه اسمارت فون LG G۴ از بین انها رد و بدل می شد. این گوشی توانست در طول دو ساعت، ۷۴۶ عکس سلفی مختلف را ثبت نماید. یعنی G۴ بطور میانگین در هر ده ثانیه یک عکس گرفت و توانست رکورد ۵۳۱ سلفی دستگاههای Galaxy A۳ & A۵ سامسونگ را در هم بشکند. تمامی این عکس ها بدون نیاز به شارژ مجدد یا تعویض باتری صورت گرفته که واقعا شگفت اور است. این شرکت مدعی شده که دستگاه پرچمدارش هنوز شارژ کافی برای عکسبرداری را داشته، اما افراد موجود در صف به اتمام رسیده بودند.

۲. Gionee Elife S۵.۱ نازک ترین اسمارت فون جهان

گوشی هایی که «گینسی» شدند!

شرکت چینی Gionee همواره کارهای عجیب و غریبی در ساخت دستگاه اسمارت فون های خود کرده، مثلا دستگاه Gionee Elife S۵.۱ خود را با ضخامت بدنه ۵.۱ میلیمتر تولید نموده، و یا باتری به گنجایش ۶۰۲۰mAh را درون دستگاه Marathon M۵ تعبیه کرده است. Elife S۵.۱ در سپتامبر ۲۰۱۴ منتشر شد و به عنوان نازک ترین گوشی در کتاب گینس ثبت شد.

۳. Oppo R۵ جای Gionee Elife S۵.۱ را گرفت

گوشی هایی که «گینسی» شدند!

Oppo R۵ با ضخامت بدنه ۴.۸۵mm پس از یک ماه توانست جایگاه Gionee Elife S۵.۱ را در کتاب گینس تصاحب نماید. گرچه این دستگاه تنها به عنوان یک گوشی فوق باریک می‌تواند بهترین گزینه باشد، اما این ضخامت کم معایبی را برای گوشی به همراه داشته، برای مثال می توانیم به باتری ضعیف، کیفیت صدای پایین و حافظه غیرقابل ارتقا اشاره کنیم.

۴. HTC One رکورد بزرگترین موزاییک از اسمارت فون ها را به نام خود ثبت کرده است

گوشی هایی که «گینسی» شدند!

گرچه شرکت تایوانی HTC اکنون با مشکلاتی روبرو شده و فروش کمی دارد، اما نسل اول HTC One رکورد جالبی را به نام خود ثبت کرده است. این شرکت یک موزاییک بزرگ از ۴۰۰ اسمارت فون HTC One را ساخته که در انها تصاویری هماهنگ بطور همزمان پخش می شدند.

۵. LG Optimus ۲X، به عنوان اولین گوشی دو هسته ای

گوشی هایی که «گینسی» شدند!

در عصر گوشی های هشت هسته ای و حتی در اینده ای نه چندان دور ده هسته ای، یافتن نام یک گوشی دو هسته ای در کتاب گینس خنده دار است، اما این دستگاه اسمارت فون دو هسته ای در سال ۲۰۱۱ به عنوان یک شاهکار هنری شناخته شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج