Twitter هم به دنیای مد بازان پیوست
شبکه اجتماعی مشهور توییتر در جدیدترین اقدام توسعه ای خود، فرصتی برای تبلیغات بهتر و بیش تر برندهای مد و لباس و هم چنین ارائه کلکسیونی از رفتار خرید افراد مشهور جهان به کاربرانش ارائه کرده است.
به گزارش برترین ها ؛ توییتر، شبکه اجتماعی انتشار محتوای ۱۴۰ کلمه ای که اخیراً نیز این محدویت را برداشته است، سرویس کلکسیون توییتر collections در اختیار کاربران این شبکه قرار گرفته است تا آن ها بتوانند صفحات مربوط به برندهای مد و لباس را در اختیار داشته باشند و با دیگر کاربران درباره سلایق فشنی خود صحبت کنند. در پستی که در وبلاگ رسمی توییتر منتشر شده است، اعلام شد که این قابلیت جدید توییتر، کاربران را قادر میسازد تا به اطلاعات غنی از کلکسیون مد و برند مطرح جهان که توسط افراد معروف و مشهور مورد استفاده میگیرد، دسترسی داشته باشند. کاربران مانند سایت آمازون و دیگر پرتالهای خرده فروشی عرصه کننده کالا، قادرند تا فهرستی از کالاهای پیشنهادی برندهای مطرح دنیا که در توییتر فعال هستند را دریافت کرده و از این پیشنهادات الکترونیکی توییتری، برای افزایش قدرت تصمیم گیری و خرید خود استفاده کنند.
برندهای مشهوری چون Nike, Target, Ariana Grande در این سرویس موجود هستند. افراد مشهوری چون آلن دجنرس Ellen DeGeneres، مجری مشهور آمریکایی نیز در این سرویس جدید توییتر حضور دارد و به مخاطبانش، پیشنهاداتی در زمینه مد و لباس میدهد که جالب توجه است. موضوع قابل توجه این است که محصولاتی که در این سرویس جدید توییتر عرضه میشوند، بر اساس نظر و مشورت مشاوران مد و لباس جهان و پیشنهادات افراد مشهور میباشد و به همین دلیل، انتظار میرود که پیشنهادات خاص فشنی توییتر، با استقبال گسترده کاربران قرار بگیرد. به عنوان مثال، در صفحه مربوط به LeBron Elite collection" آخرین محصولات خط تولید شرکت نایک، ارائه شده است یا صفحه اختصاصی Ariana Grande، خواننده و هنرپیشه امریکایی، که علاقمندی های مد و لباس خود را به طور هفتگی در اختیار مخاطبانش در این سرویس توییتر قرار میدهد. نشریه گاردین اخیراً اعلام کرد که توییتر به دنبال مدیرعامل جدید است تا بتواند ظرفیتهای تبلیغاتی خود را توسعه دهد. راه اندازی این سرویس، بازتاب گستردهای در جهان داشته است و برخی از تحلیل گران، اقدام اخیر توییتر را برگرفته از استراتژی تجارت الکترونیک آمازون میدانند که به کاربران برای خرید محصولات، پیشنهادات تکمیلی و جنبی میدهد.
سرویس کلکسیون جدید توییتر، به رصد لحظه ای پرتالهای مد و لباس پرداخته و تلاش میکند در پلتفرم خود که بیش تر بر روی گوشیهای تلفن همراه انطباق دارد، پیشنهادات وسوسه کننده مد و لباس را به مخاطبانش ارائه دهد. ۴۱ برند مطرحی که اکنون توییتر در صفحه کلکسیون خود به کاربران ارائه میدهد، قطعاً در ماههای آینده به عددی ۴ رقمی افزایش خواهد یافت که میتواند تحولی در اطلاع رسانی اینترنتی صنعت مد در فضای شبکههای اجتماعی باشد. موضوعی که قطعاً، دیگر غولهای شبکههای اجتماعی مانند یوتیوب و فیسبوک نیز به آن علاقمند هستند. فروشندگان مد در این سرویس، هم قادرند از طریق بستری که توییتر برای معرفی و فروش کالاهای خود ارائه کرده است، استفاده کنند و هم صفحه خود را در توییتر به پرتال اختصاصی مربوطه، لینک دهند. به هر حال توییتر راز این طریق درامد زایی خوبی خواهد داشت.
هر سهم توییتر هم اکنون ۳۵ دلار قیمت بازاری دارد. توییتر هم اکنون ۳۹۰۰ کارمند دارد و در سال ۲۰۱۴ میلادی، ۱.۴ میلیارد دلار درامد کسب کرد. این شبکه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر ثبت شده دارد که حدود ۳۰۰ میلیون از آنها فعال هستند. توییتر هم اکنون در فهرست ۱۰ سایت پر بیننده اینترنت قرار دارد. بسیاری از سران جهان از جمله رییس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان در این پرتال، صفحه رسمی دارند و به بیان نقطه نظرات و واضع خود در مسائل مهم بینالمللی میپردازند.
تصوری سلفی که آلن دِجنرس در توییتر خود از مراسم اسکار سال پیش منتشرکرد، بیشترین میزان بازدید از یک عکس سلفی در اینترنت را به خود اختصاص داد.
ارسال نظر