خودروی جدید ۲۰۱۶ Pioneer ۱۰۰۰ UTV هوندا
۱۰۰۰ به پرچمدار جدید خط تولید Pioneer تبدیل شده است. قدرت این خودرو از یک موتور سیلندر دوقلوی ۹۹۹cc کاملا جدید تامین میشود که از سرسیلندر Unicam طراحی هوندا برای موتورکراسها استفاده میکند.
۱۰۰۰ به پرچمدار جدید خط تولید Pioneer تبدیل شده است. قدرت این خودرو از یک موتور سیلندر دوقلوی ۹۹۹cc کاملا جدید تامین میشود که از سرسیلندر Unicam طراحی هوندا برای موتورکراسها استفاده میکند. گیربکس شش دنده اتوماتیک دوکلاچ، گزینهی پدال شیفترهای نصب شده روی چرخ را ارایه میدهد. علاوه بر حالت شیفت دستی، این UTV دارای حالتهای استاندارد و اسپرت نیز است که حالت دوم حالت تهاجمیتری از رانندگی را ارایه میدهد. مدل انتخابی محور دو یا چهار چرخ، سیستم تعلیق کوتاه/بلند، و قفل دیفرانسیل عقب یا جلو به توزیع گشتاور و قدرت در این خودرو کمک میکنند. موتور ۱۰۰۰ از طریق یک شکاف هوای قرار گرفته در زیر کاپوت خنک میشود.
از تایرهای ۲۷ اینچی به همراه چرخهای ۱۲ اینچی فولادی در Pioneer ۱۰۰۰ استفاده شده است. با کمک سیستم تعلیق دوجناغ مستقل ۱۰.۵ اینچی جلو و ۱۰ اینچی عقب، سیستم side-by-side آن ۳۰.۵ سانتیمتر در بالای سطح زمین قرار گرفته و مقدار هوای کافی میان شاسیها و موانع زمینی را فراهم میآورد. وزن این خودرو ۴۵۴ کیلوگرم بوده و قادر به یدککشی ۹۰۷ کیلوگرم میباشد.
هوندا عرضهی Pioneer ۱۰۰۰ را در دو اندازهی مختلف هر کدام با دو تریم از فضل پاییز ۲۰۱۵ آغاز خواهد کرد. مدل پایهی ۱۰۰۰ دارای فضایی برای سه نفر است و مدل ۱۰۰۰ EPS دارای سیستم فرمان الکترونیکی، پدال شیفتینگ، پیشرانه سه حالت، غربیلک فرمان مایل و پنلهای رنگی است. ۱۰۰۰-۵، پنج نفر را در خود جای میدهد به طوری که سه نفر در صندلی جلو و دو نفر در صندلی پشت قرار میگیرند همچنین صندلی پشت در صورت عدم استفاده قابل جمع شدن میباشد. این مدل نیز دارای استاندارد پدال شیفتر میباشد. به مدل ۱۰۰۰-۵ Deluxe، چرخهای آلومینیومی ۱۴ اینچ، تایرهای شعاعی، چراغهای جلوی LED، و پنلهای بدنه رنگی افزوده شده است. هوندا هنوز قیمتی را برای مدلهای پرچمدار جدید UTV خود اعلام نکرده است.
نظر کاربران
به نظرمن موتورچهارچرخ خوبى است