هیولای ۱۰۰۰ اسب بخاری منصوری
کورش منصوری را که دیگر میشناسید، تیونر معروف و نام آشنای ایرانی اصل صنعت خودرو مقیم آلمان که همیشه محصولاتی متفاوت و در نوع خود بهترینها را ارائه میدهد.
در آخرین پروژه کاری این تیونر محبوب هم، منصوری دوباره سری به بنتلی کانتیننتال GT زده و با تغییراتی بر روی ظاهر و باطن آن، بنتلی را تبدیل به چیزی فراتر از یک خودروی خیابانی کرده که در نگاه اول به آن کاملاً حسش خواهید کرد.
اول از بدنه خودرو شروع کنیم، برای بدنه بنتلی کانتیننتال GT، منصوری یک بسته اسپرت با اجزایی همچون یک کاپوت جدید ساخته شده از الیاف فیبرکربنی متفاوت شبیه به پوست تمساح و چهار هود مجزا بر روی آن، سپر جدید فیبرکربنی و آینه های بغل با قاب دور فیبرکربنی، درب صندوق عقب کاملا فیبرکربنی با یک باله بزرگ و بلند فیبرکربنی ریسینگ بر روی آن و همچنین دو خروجی اگزوز دوبل کنار هم در میان دیفیوزر گسترده سراسر سپر را ارائه کرده است.
در داخل کابین هم منصوری از فیبرکربن های مورد استفاده در بدنه برای تزیین و شکل گیری فرمان ارگونومیک و داشبورد و کنسول مرکزی و پنل های درها و دیگر نقاط استفاده کرده و برای مکمل آن هم منصوری چرم های سبز رنگ تاریک با زوارهای سبز رنگ روشن را برای سایر تجهیزات داخلی انتخاب کرده که هماهنگی بی عیب و نقص و محیطی تماشایی را از داخل کابین به تصویر کشیده است.
در زیر کاپوت این شاهزاده بریتانیایی هم یک هیولای ۱۰۰۰ اسب بخاری (۷۳۶ کیلووات) با حداکثر گشتاور ۱۲۰۰ نیوتن متری آرام گرفته که با بیدار کردن آن، شتاب صفر تا صد کانتیننتال GT را به ۳.۹ ثانیه رسانده و حداکثر سرعت آن را هم از مرز ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت رد می کند.
ارسال نظر