۱۶۰۵۳۵
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

بهترین سرویس دهنده های ADSL

تنها راه سریع خلاص شدن از شر یک سرویس دهنده بد، پیدا کردن سرویس دهنده ای است که در منطقه مخابراتی شما خدمات بهتری ارائه می دهد. می توانید با پرداخت یکجای صورتحساب خاطر آسوده تری داشته باشید.

بهترین سرویس دهنده های ADSL




روزنامه هفت صبح: هیچ چیز به اندازه استفاده از یک سرویس بد اینترنت کلافه کننده نیست. این نارضایتی می تواند دلایل زیادی داشته باشد؛ از مودم نامناسب گرفته تا فاصله زیاد با مرکز تلفن منطقه یا حتی ترافیک بالا در منطقه ای که در آن سکونت دارید. در بعضی موارد راهنمایی گرفتن از تیجربه اطرافیان هم دردی را دوا نمی کند چون ممکن است دوستانتان در منطقه ای از سرویس استفاده کنند که وضعیت کلی خدمات در آنجا با منطقه شما کاملا تفاوت دارد.

تنها راه چاره آزمون و خطاست. در چنین مواقعی وضعیت پیچیده می شود چون شما به معنای واقعی کلمه کلافه اید و می خواهید در کمترین زمان ممکن مشکل را حل کنید. معمولا مراجعه به سایت اینترنتی خدمات دهنده ها اولین قدم است. ما سعی کرده ایم خودمان را در چنین شرایطی قرار دهیم و به صورت اورژانسی یک سرویس دهنده جدید پیدا کنیم. موضوع قیمت و تنوع تعرفه ها مهمترین معیاری بوده که در نظر گرفته ایم.

بهترین سرویس دهنده های ADSL

به غیر از مخابرات که هنوز از یک وبسایت با طراحی قدیمی استفاده می کنند، بقیه سرویس دهنده های اینترنتی به سراغ طراحی جدید با رنگ های جذاب رفته اند. با اینحال وبسایت شرکت مخابرات همچنان کار راه انداز به نظر می رسد.

شرکت مخابرات استان

* چرا باید مشترک شان شد

آنها ارزان ترین تعرفه ها را ارائه می دهند. وقتی برای مدت زمان طولانی پول زیادی خرج کرده اید و اینترنت با کیفیت دریافت نکرده اید، این قابلیت مخابرات بیشتر به چشم می آید.

آنها به تازگی اینترنت ۱۰ مگابیت بر ثانیه را در منوی شان ثبت کرده اند اما مثل قدیم ها اجازه می دهندس رعت ۶۴ بیت سفارش دهید. هزینه این خرید در بسته سه گیگابایتی، ماهیانه حدود هشت هزار و ۵۰۰ تومان می شود.

آنهایی که سرویس ۱۲۸ کیلوبیتی سفارش دهند می توانند حجم پنج گیگابایت انتخاب کنند و ماهیانه ۱۱ هزار تومان بپردازند. شاید در شرایط فعلی حداقل انتخاب یک سرعت ۵۱۲ کیلوبیتی با حجم مصرف پنج گیگابایت باشد که برایتان ماهیانه ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان محاسبه می شود. اگر فکر می کنید مصرف تان بیشتر از این حرف هاست باید اشتراکی یک مگابیتی با حجم هشت گیگابایت بخرید و بهای آن را معادل ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان بپردازید.

با همین حجم می توانید سرعت دو مگابیتی را انتخاب کنید که ۳۱ هزار تومان قیمت گذاری شده است با سرعت پنج مگابیت بر ثانیه ای که در هر ماه ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان خرج روی دست تان می گذارد. مخابرات یک سرویس ۱۰ مگابیت بر ثانیه ای هم دارد که ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می شود.

مشترکان پرمصرفی که به یک اشتراک نامحدود نیاز دارندتنها می توانند سرعت های ۱۲۸ کیلوبیت، ۲۵۶ و ۵۱۲ کیلوبیت را انتخاب کنند و بهای آن را به ترتیب در هر ماه ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، ۱۵ هزار تومان و ۲۴ هزار تومان بپردازند.

* برگ برنده

در بعضی مراکز مخابراتی تنها گزینه پیش روی مشترک هستند. می توانید صورتحساب خود را دو ماه یک بار روی قبض تلفن ثابت پرداخت کنید.

صبانت

بهترین سرویس دهنده های ADSL

* چرا باید مشترک شان شد

پشت سرشان حرف های زیادی وجود دارد که همه مثبت هستند. مشترکان زیادی دارند که همیشه درباره شان خوب می گویند.

وبسایت صیانت زیاد امروزی نیست اما خیلی زود می توان لینک تعرفه ها را پیدا کرد. ارزان ترین شان یک اشتراک یا سرعت ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه و حجم ماهیانه سه گیگابیت است. کافی به نظر نمی رسد اما قیمت آن تنها ۱۳ هزار و ۵۰ تومان است.

انتخاب گزینه حجم نامحدود با سرعت ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه کار عاقلانه ای نیست اما مشترکان صیانت می توانند ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان پرداخت کنند و آن را بخرند. داستان اشتراک یکماهه بسته ۴۰ گیگابایتی با سرعت شش مگابیت بر ثانیه همچنین وضعیتی دارد و قیمت آن به ۱۰۶ هزار تومان می رسد. در عوض این ولخرجی می توانید همان سرعت را با حجم دانلود ۱۰ گیگابایت در ماه سفارش دهید و تنها ۴۲ هزار تومان پرداخت کنید.

در مدل های مدت دار می توان روی اشتراک یکساله حساب باز کرد کهس رعت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه ای آن با حجم ۴۸ گیگابایت حدود ۱۶۳ هزار تومان می شود. احتمالا وسط اشتراک مجبور می شوید دوباره حجم اضافی بخرید. ما بسته دو مگابیت بر ثانیه ای با ۸۰ گیگابایت حجم دانلود را توصیه می کنیم که ۲۵۶ هزار تومان فروخته می شود. می توانید با ۲۹۲ هزار تومان سرعت هشت مگابیتی را سفارش دهید. خرید حجم نامحدود که مطلوب کاربران پرمصرف و عشق دانلود فیلم است، تنها در بسته های یکماهه امکانپذیر است.

* برگ برنده

بسته های هشت مگابیتی با حجم دانلود ۸۰ گیگابایت در سال

پارس آنلاین

بهترین سرویس دهنده های ADSL

* چرا باید مشترکشان شد

جشنواره های فروش فوق العاده شان وسوسه کننده به نظر می رسد.

سعی کرده اند وبسایت مفید داشته باشند اما در عمل فقط مشترکان شان را گیج می کنند. روی وبسایت هم طوری بسته ها را چیده اند که امکان مقایسه سخت مخ شود. برای اینکه کارتان راه بیفتد باید خودتان نیازهایتان را بسنجید.

ارزان ترین انتخاب ۹ هزار و ۱۰۰ تومان قیمت دارد و احتمالا با سرعت ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه در هر ماه اجازه دارید دو گیگابایت دانلود کنید. انتخاب سرویسی با سرعت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه و حجم مصرفی ۱۰ گیگابایت در ماه منطقی به نظر می رسد و قیمت آن ۲۸ هزار و ۷۰۰ تومان است.

با هزینه ای کمتر می توانید سرعت تان را تا دو مگابیت بر ثانیه افزایش دهید اما در عوض حجم مصرفی تنها چهار گیگابایت در ماه خواهد بود. این سرویس دهنده اجازه می دهد سرعت ۵۱۲ کیلوبیت در ماه را با شرط مصرف آزاد ۹۰ هزار تومان بخرید. قیمت اشتراک نامحدود یک مگابیتی و دومگابیتی به ترتیب ۲۱۹ هزار و ۳۹۵ هزار تومان در ماه خواهد بود.

* برگ برنده

مودم هایی که به مشترکان شان ارائه می دهند، جزو بهترین های بازار است. بسته های یکساله شان هم عالی است.

آسیاتک

بهترین سرویس دهنده های ADSL

* چرا باید مشترک شان شد

بسته شهاب که با سرعت ۱۰ مگابیت بر ثانیه اجازه می دهد در هر ماه ۱۰ گیگابایت دانلود کنید. قیمت آن ۴۳ هزار و ۹۰۰ تومان است و اگر هزینه یک سال را به صورت یکجا پرداخت کنید، خرید ایده آلی انجام داده اید.

طراحی وب سایت شان عالی است، اینقدرکه ممکن است سرگرم بازی کردن با آن شوید و به کل، ماجرای خرید را فراموش کنید. ارزان ترین سرویس در آسیاتک تنها پنج هزار و ۷۰۰ تومان هزینه دارد و با سرعت ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه اجازه می دهد تا یک گیگابایت در ماه به اینترنت متصل باشید. ما همین سرعت با حجم شش گیگابایت را توصیه می کنیم که ۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت دارد.

۱۲۸ کیلوبیت کافی نیست؟ می توانید به سراغ سرعت های بالاتر بروید. مثلا اشتراک ۵۱۲ کیلوبیتی با حجم دانلود شش گیگابایت بخرید که قیمتش ۲۳ هزار و ۹۰۰ تومان است. قیمت همین سرویس با سرعت یک مگابیت بر ثانیه ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان می شود.

ممکن است حجم ۱۰ گیگابایت در ماه را بپسندید و حاضر شوید ماهی ۳۷ هزار و ۹۰۰ تومان بپردازید. بالاترین سرعت در این سرویس دهنده ۱۰ مگابیت بر ثانیه است که اجازه می دهد ماهی ۱۰ گیگابایت دانلود کنید. قیمت این سرویس ۴۳ هزار و ۹۰۰ تومان است. اگر حاضر شوید کل هزینه یک سال این سرویس را به صورت یکجا پرداخت کنید، انتخاب عاقلانه تری کرده اید. این کار ۴۶۳ هزار خرج برمی دارد و به نظر می رسد برای آنهایی که نمی خواهند به صورت منطقی دانلود کنند، بهترین انتخاب باشد.

آسیاتک همین بسته های ویژه ای به اسم DSLBOX عرضه می کند که شامل یک اشتراک پرسرعت و همچنین یک مودم است. ارزان ترین بسته ۱۳۳ هزار تومان فروخته می شود و آسیاتک می گوید خریدار آن علاوه بر یک مودم D-Link اجازه استفاده از شش گیگابایت در روز و ۱۰۰ گیگابایت در ساعات ۴ تا ۱۰ صبح را دارد. سرعت این سرویس ۱۰ مگابیت بر ثانیه است.

بسته ۱۹۹ هزار تومانی در سال ۱۲ گیگابایت در ماه را پیش روی تان می گذارد و اجازه می دهد از ساعت ۴ تا ۱۰ صبح هم ۲۰۰ گیگابایت دیگر استفاده کنید. انتخاب بعدی بسته آبی با حجم ۲۴ گیگابایت در سال است که صاحب آن را مجاز به دانلود ۳۰۰ گیگابایت اضافی در ساعات ۴ تا ۱۰ صبح می کند. قیمت این بسته ۲۸۸ هزار تومان است.

* برگ برنده

بسته های DSLBOX ایده جذابی هستند، حتی با وجود اینکه حجم بسته ها با خساست عجیبی بسته شده است.

شاتل

* چرا باید مشترک شان شد

برای کاربران کم مصرف ایده آل هستند.

ارزان ترین سرویس شاتل یک اشتراک ۱۲۸ کیلوبایتی با حجم دانلود چهار گیگابایت در ماه است که ۱۳ نهزار و ۹۰۰ تومان قیمت دارد. هزینه یکساله این اشتراک با حجم ۲۲ گیگابایت ۸۷ هزار تومان می شود.

خیلی ها به سراغ سرعت ۵۱۲ کیلوبایت می روند. ارزان ترین شان ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت دارد و اجازه می دهد چهار گیگابایت در ماه دانلود کنید. اگر همین سرویس را با سرعت یک مگابیت بر ثانیه سفارش دهید همچنان می توانید در ماه چهار گیگابایت دانلود کنید اما باید ۲۰ هزا رو ۹۰۰ تومان بپردازید.

سریع ترین سرویس شاتل هشت مگابیت بر ثانیه سرعت دارد و در ماه اجازه می دهد چهار گیگابایت دانلود کنید. قیمت آن هم ۴۱ هزار و ۹۰۰ تومان است. با مرور جدول تعرفه ها می توان متوجه شد امکان اشتراک های بلندمدت یکساله وجود دارد اما حجم بسته ها طوری تعریف شده که خیلی زود محتاج خرید حجم اضافی شوید. مثلا با سرعت یک مگابیت بر ثانیه در کل سال فقط ۲۲ گیگابایت دانلود در اختیار خواهید داشت. یعنی حتی کمتر از دو گیگابایت در هر ماه.

برای جبران این نقص شاتل مشترکانش را به خرید سرویس های نامحدود دعوت می کند. قیمت این بسته ها از ۲۱ هزار تومان در ماه شروع می شود و به ۴۰۰ هزار تومان در ماه ختم می شود. با این آخری می توانید سرعتی در حدود دو تا شش مگابیت بر ثانیه در اختیار داشته باشید و به صورت نامحدود دانلود کنید.

* برگ برنده

تخفیف های خوبی برای مودم های زایکسل در نظر گرفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مخابرات که اصلا فایده نداره،‏ اشتباه محض .‏ شاتل از همه شرکتها بهتر هست .‏ ممکنه ارزون نباشه ولی سرویس دهی خیلی خوبی دارند.

    • amir

      کی گفته این شرکتها خوبن ، اصلا هم خوب نیستن مخصوصا آسیا تک

    • مجتبی

      الان کو مبین نت؟!

    • محمد

      واقعا که حق با شما دوستانه !!!!!!!تا وقتی شرکتهای ارایه دهنده ای مثل 20% با استفاده از رانت و...دارن جولان میدن وکسی باهاشون نمیتونه برخورد بکنه باید یه راهکار قانونی درست کرد با خواهش و التماس که نمیشه جلو این تخلف آشکار و نا جوانمردانه شرکتهایی مثل %20را گرفت. باید با این شرکت برخورد جدی و بازدارنده کرد. متاسفانه حجم خوری این شرکت آنقدر زیاد و آشکار است که هزینه اینترنت از کل هزینه آب و برق و گاز و تلفن خانواده ها بیشتر شده و کاری هم نمیشه کرد. ده گیگ حجم می خری فرداش می بینی بدون اینکه چیزی دانلود کرده باشی فقط با یه وبگردی و کسب چند خبر تمام شده. یک در گیری تمام عیار بین والدین و فرزندان بخصوص وقتی دانشجو هستند در خانوادها ایجاد شده .لطفا اقدام عاجلی انجام دهید. این دزدی اشکار از جیب خانواده ها سر به میلیارد تومان می زند و کسی هم نمیتواند کاری بکند. به داد خانواده ها برسید.اگر شما هم دچار این مشکل شده اید میتوانید به کمپین تحریم20%بپیوندید( توهرگیگ 20% شارژ خورده میشه)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج