۱۵۵۱۵۸
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

کشتار از راه دور در بازی Sniper ۳D Assassin

بیش از صد مأموریت در بازی وجود دارد که همه آنها دارای داستان مخصوص به خود هستند، بنابراین Sniper ۳D Assassin ارزش سرگرمی بسیار بالایی داشته و با گرافیک HD خود، می تواند سرگرمی خوبی برای اوقات فراغتتان محسوب شود.

دیجیاتو - امین بیگ‌زاده: تک تیراندازها، ذاتا سربازان جذابی هستند؛ مثل پلنگی در شکار طعمه، ساعت ها میان شاخ و برگ ها بدون کوچکترین حرکتی دراز می کشند و از دریچه دوربین تفنگشان، تمام حرکات هدف را تحت نظر می گیرند.

وقتی که لحظه مناسب فرا رسید، با یک شلیک دقیق هدف را به کام مرگ کشانده و حالا صحنه را بی سر و صدا ترک می کنند. بازی جدید استودیوی Fun Games for Free، ما را با مأموریت های یک تک تیرانداز کارکشته همراه کرده است.

کشتار از راه دور در بازی Sniper 3D Assassin

بیش از هر چیز، گیم پلی اکشن و گرافیک سه بعدی Sniper ۳D Assassin موجب محبوبیتش در یک بازه زمانی کوتاه شده اند. کار شما در این اکشن اول شخص، نشستن در یک گوشه، هدف گیری و شلیک با تفنگ تک تیرانداز فوق مجهزتان است. البته همه مراحل را به صورت ثابت طی نخواهید کرد و به منظور ایجاد تنوع، گاهی باید اهدافتان را از روی هلیکوپتر یا سوار بر تانک نشانه گیری کنید.

کشتار از راه دور در بازی Sniper 3D Assassin

کنترل و نشانه گیری بسیار ساده است؛ کافی است بعد از شناسایی دشمن وارد حالت دوربین شده و حالا با چرخش صفحه گجت خود به اطراف، روی دشمنان نشانه گیری کنید. پس از نشانه گیری، یک اشاره به صفحه موبایل برای ناکار کردن هدفتان کافی است.

بیش از صد مأموریت در بازی وجود دارد که همه آنها دارای داستان مخصوص به خود هستند، بنابراین Sniper ۳D Assassin ارزش سرگرمی بسیار بالایی داشته و با گرافیک HD خود، می تواند سرگرمی خوبی برای اوقات فراغتتان محسوب شود. این شوتر اول شخص مهیج را می توانید به رایگان برای گجت های اندرویدی و iOS دانلود کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج