آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۳۵۲۰
۵ نظر
۳۹۸۵
۵ نظر
۳۹۸۵
پ

در پارکینگ ستاره زن مشهور بالیوود چه خبر است؟

در این مقاله قرار است همراه هم سری به مجموعه و کلکسیون قابل توجه اتومبیل‌های یک ستاره مشهور بالیوود یعنی پریتی زینتا بزنیم و ببینیم این ستاره محبوب در دنیای خودروهای لوکس چقدر خوش سلیقه است.

برترین‌ها - مهسا شفیعی: ظاهرا در کشور هندوستان مثلی وجود دارد به این شرح که "در این کشور پرجمعیت هیچ‌چیز مانند بالیوود و کریکت نمی‌فروشد" و احتمالا به همین دلیل است که در سال‌های اخیر بسیاری از ستاره‌های مشهور بالیوود به سمت تیمداری در لیگ کریکت هندوستان رفته‌اند و یکی از این ستاره‌ها پرِیتی زینتاست. در هندوستان پرطرفدارترین ورزش با اختلاف زیاد نسبت به رتبه دوم در اختیار کریکت است و با تغییراتی که IPL در لیگ کریکت هند به وجود آورده حتی استقبال مردم بیشتر از قبل شده است. لیگی که ستارگان مشهوری چون شاهرخ خان، پریتی زینتا و شیلتا شِتی در آن تیمداری می‌کنند.

در پارکینگ ستاره زن مشهور بالیوود چه خبر است؟

 

اگر از مخاطبان جوان‌تر برترین‌ها باشید و نام پریتی زینتا برایتان ناآشنا به نظر می‌رسد باید بگویم ما درباره محبوب‌ترین ستاره زن هالیوود در دهه‌های 90 و 2000 حرف می‌زنیم. ستاره‌ای که نه فقط با حضورش روی پرده سینما بلکه با شخصیت پر انرژی و کاریزماتیک  و البته رفتارهای بامزه و منحصربفردش توانسته بود محبوب قلب میلیون‌ها نفر از مردم هندوستان شود. پرِیتی البته به یک کارنامه موفق در بالیوود راضی نبود و پس از کم‌کار شدن در سینما به سراغ بیزینس رفت. این ستاره بالیوود در دنیای تجارت هم دست به ریسک‌های موفقی زد و از آن جمله می‌توان به خرید تیم محبوب کریکت هند یعنی Punjab Kings اشاره کرد که باعث شد نام پریتی همچنان در صدر اخبار دیده شود.

در پارکینگ ستاره زن مشهور بالیوود چه خبر است؟در پارکینگ ستاره زن مشهور بالیوود چه خبر است؟

پس از این مقدمه نسبتا طولانی باید گفت که در این مقاله نه با موفقیت‌های هنری پریتی کار داریم و نه به سراغ تصمیمات تجاری یا ورزشی او خواهیم رفت. در این مقاله قرار است همراه هم سری به مجموعه و کلکسیون قابل توجه اتومبیل‌های این ستاره بالیوود بزنیم و ببینیم این ستاره محبوب در دنیای خودروهای لوکس چقدر خوش سلیقه است.

کلکسیون خودروهای پریتی زینتا

مرسدس بنز جی‌اِل‌اِس

Mercedes-Benz GLS ۳۵۰d_INR ۹۵.۶۷ Lakh

در پارکینگ ستاره زن مشهور بالیوود چه خبر است؟

اولین خودرو در فهرست کلکسیون رشک برانگیز پریتی، یک مرسدس بنز خانوادگی است. این اتومبیل محشر با موتورِ دیزل 2987 سی‌سی، سیستم اتوماتیک کنترل آب و هوا و سیستم مسیریابی گارمن یک خودروی بسیار پرطرفدار محسوب می‌شود. این اِس‌یو‌ویِ بسیار راحت باتوجه به فضای داخلی بسیار بزرگش یک خودروی محبوب برای خانواده‌ها محسوب می‌شود و خصوصیات فنی این خودرو آن را برای سفرهای آف‌رود بسیار محبوب کرده است.

در پارکینگ ستاره زن مشهور بالیوود چه خبر است؟

چراغ‌های جلوی این خودرو به سیستم مدرن اِل‌ای‌دی‌های چندپرتویی مجهز است و طراحان شرکت مرسدس نمای بیرونی آن را طوری طراحی کرده‌اند که در عین قدرتمند به نظر رسیدن همچنان زیبا باشد. در نهایت باید گفت کمپانی سازنده با تجهیز این خودرو با یک دوربین 360 درجه و سیستم کمکی بسیار کارا برای پارک کردن، یک خودروی ایده‌ال برای خانواده‌ها را روانه بازار کرده است.

رِنج رووِر وگ

Range Rover Vogue_ INR ۲.۴۸ crore

در پارکینگ ستاره زن مشهور بالیوود چه خبر است؟

در میان ماشین‌بازها مثلی وجود دارد به این شرح که هیچ کلکسیون خودرویی بدون یک رنج روور کامل نیست و کلکسیون پریتی زینتا هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر در میان مدل‌های متفاوت خودرو در دنیا یک خودرو وجود داشته باشد که تجمل و دوام را همزمان در خود دارد، ان یک خودرو همین مدل رنج روور است.

در پارکینگ ستاره زن مشهور بالیوود چه خبر است؟

طراحان شرکت رنج روور با بهره بردن از آخرین پیشرفت‌های تکنولوژی موفق به ارائه خودرویی شده‌اند که دست‌کم از منظر طراحی یک اثر هنری به حساب می‌آید. کیفیت تکنولوژی گردش هوا در داخل کابین این خودرو تقریبا از تمام خودروهای رقیب و هم‌رده یک سر و گردن بالاتر است.

لِکسوس اِل‌ایکس ۴۷۰

Lexus ۴۷۰_ INR ۱۰ lakh

در پارکینگ ستاره زن مشهور بالیوود چه خبر است؟

جالب است بدانید بر اساس گزارش فایننشیال اِکسپرس این عضو کلکسیون پرِیتی زینتا به طور کلی در هندوستان عرضه نشده است و این بازیگر برای خریداری این مدل راه طولانی را طی کرده است. این مدل محبوب از لکسوس در دو نوع دارای موتورهای بنزینی و دیزلی ارائه شده و مشخص نیست خودروی این بازیگر هندی از کدام نوع است.

در پارکینگ ستاره زن مشهور بالیوود چه خبر است؟

کمپانی سازنده این مدل را به صورت خاص برای افراد عاشق ماجراجویی و آف‌رود به بازار عرضه کرده و با این وجود خصوصیات متفاوت و متنوع این خودرو باعث می‌شود بسیاری آن را در بین خودروهای لوکس قرار دهند. این خودرو با موتور 3.3 لیتریِ V6 twin- Turbocharged می‌تواند قدرتی برابر با 490 اسب بخار و گشتاوری معادل 700 نیوتون بر متر تولید کند.

میتسوبیشی لنسِر

Mitsubishi Lancer_ INR ۸ lakh

در پارکینگ ستاره زن مشهور بالیوود چه خبر است؟

در میان علاقمندان به ماشین احتمالا کمتر کسی پیدا شود که با میتسوبیشی لنسر آشنایی کافی نداشته باشد. این سِدانِ جمع و جور که قیمتی بسیار به صرفه دارد در میان ماشین‌بازهای هندی محبوبیت فراوانی دارد و بخشی از این محبوبیت احتمالا به خاطر ظاهر نسبتا اسپورت این خودروست. جالب است بدانید این خودرو به خاطر مشخصات فنی‌اش در سراسر دنیا بین افراد علاقمند به مسابقات خیابانی به شدت محبوب است و میتسوبیشی لنسر از جهت عملکرد حتی می‌تواند بسیاری از خودروهای اسپورت را هم پشت سر بگذارد.

در پارکینگ ستاره زن مشهور بالیوود چه خبر است؟

این مدل میتسوبیشی البته در هندوستان پس از یک دوره رقابت سخت با هونداسیتی و بالنو دیگر تولید نمی‌شود اما محبوبیت بالای این مدل باعث می‌شود بسیاری از علاقمندان به خودرو از تماشای آن در کلکسیون پریتی زینتا لذت ببرند. این بازیگر محبوب هندی دست‌کم با انتخاب میتسوبیشی لنسر و جایگزین نکردن آن با خودروهای لوکس‌تر هم‌رده نشان داد که سلیقه خوبی در انتخاب خودرو دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بله خدابه یکی اینجور وبه ما اینجور میده شکرت خدایا

    • باد معده

      هااااااااااان

    • مریم

      پول ما بی ارزش برای اونا پول نیس که

    • ناشناس

      تا ادم های احمقی هستند که پولشون راخرج این رقاص ها کنن اینام نمیدونن با اون پول ها چه بکنند

    • ناشناس

      هند واسه خودش یه دنیای دیگست
      مثل امریکا که ورزش اولش بسکتباله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج