خودروی جذاب و باکیفیتی که به بازار ایران میآید
روز گذشته محمدرضا پورکاظمی معاونت فروش و بازاریابی کرمان موتور در مراسم تحویل اولین سری از کراس اوور جک s۵ جدید با پیشرانه ۱.۵ لیتری TGDI در جمع خبرنگاران اعلام کرد که سدان جذاب جک j۷ در سال ۱۴۰۱ به ناوگان محصولات کرمان موتور جهت عرضه در بازار ایران خواهد پیوست.
برترینها: شرکت چینی جک برای حضور پررنگتر در بازار ایران برنامههای متعددی را در نظر گرفته است. کرمان موتور اخیرا با راهاندازی برند جدید کی ام سی (KMC) محصولات جدید جک را مونتاژ و به بازار عرضه میکند. این خودروساز بخش خصوصی پس از معرفی و عرضه پیکاپ کی ام سی T۸ و کراس اوور کی ام سی K۷ اکنون قصد دارد پرچمدار سدانهای جک را به بازار عرضه کند.
گفتنی است شرکت جک نسل جدید محصولات خود را با برند ریفاین یا Refine به بازار آسیا عرضه میکند و برای طراحی محصولات خود الگو و قاعده خاصی را در نظر نمیگیرد؛ به گونهای که محصولات این شرکت با قانون سعی و خطا به تولید میرساند؛ برای مثال با مقایسه طراحی پیکاپ جک T۶ با پیکاپ جک T۸ و همچنین مقایسه طراحی جک S۵ با جک S۴ به میتوان به این موضوع پیبرد که میان این خودروها نقطه مشترکی وجود ندارد.
جک در طراحی این خودرو سعی کرده تا از ایجاد حجم اضافه روی بدنه خودداری شود یعنی دقیقا مشکلی که در بسیاری از خودروهای چینی سراغ داریم. به عبارت دیگر امتداد تمامی خطوط روی بدنه در مسیری هوشمندانه تعریف شده تا امکان دستیابی به مفهوم واقعی چشم نواز در طراحی J۷ ممکن شود.
در قسمت دماغه، چراغهای اصلی با الگوی جدید و گرافیک داخلی ترکیبی (ال ایی دیی/هالوژن) به خوبی با جلوپنچره هماهنگ شده و عناصر کرومی نیز چاشنی لوکس منظره را اضافه کرده اند.
این سدان خط شانه قدرتمندی دارد که هنگام مشاهده از نمای جانبی برای لحظاتی مخاطب را درگیر اثر و زیبایی خود میکند. تفاوت سطح ایجاد شده روی درب ها، بویژه در قسمت بالای رکاب نیز از جمله موارد موثر در بهبود زیباییهای نمای جانبی است.
شیب سقف در ستون آخر به مهمترین قسمت خود میرسد تا معجونی بین کوپه و فست بک را شکل دهد. در این قسمت از جزئیات کرومی نیز استفاده شده است.خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۷۷۵ میلیمتر در طول، ۱۸۲۰ میلیمتر در طول، ۱۴۹۲ میلیمتر در ارتفاع و ۲۷۶۰ میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است.
طراحی فضای داخل کابین شباهت زیادی به محصولات فولکس واگن دارد. محیطی مینیمال که با حضور یک نمایشگر لمسی بزرگ عمودی عملا بخش قابل توجهی از جزئیات رایج در کنسول خودروهای امروزی را از دست داده است.
از امکانات این سدان چینی جدید بازار ایران میتوان به سیستم کنترل پایداری، سامانه شروع حرکت در سربالایی، سنسور فشار باد و دمای تایرها، فناوری LED کاسه چراغها، تهویه اتوماتیک، جلو آمپر تمام دیجیتال، کروز کنترل، آینههای تاشو برقی، رادار خطی، رادار نقطه کور، سانروف، دوربین ثبت وقایع، دوربین پارک ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی عمودی، فرمان کمکی برقی، ۶ ایربگ، سنسور نور و باران، استارت دکمهای، تریم داخلی چرم و در صندوق برقی اشاره کرد.
نظر کاربران
قیمت؟
پاسخ ها
۶هزار دلار تا ۱۰هزار دلار میخرن میارن به قیمت ۳۰هزار دلار میفروشن ...تازه گرونم کرد تو اذر ماه ...معلوم نیست مال کی اینم
حالا متوجه شدید چرا چین دوست نداره ما توافق کنیم
با اینکه خیلیا قدرت خریدشو ندارن ولی از این لگن های ایرانی هزار مرتبه بهترن
خودروساز بخش خصوصی مونتاژ و به بازار عرضه میکند
قیمتش چند رفیق؟؟
ما کارگرها هم میتونیم بخریم؟؟
پاسخ ها
انشاالله که خواهی خرید
علی برکت الله
با کیفیت ؟
بدون شک بالای یک میلیارد.
میلیاردی قیمت میخوره
ایران زباله دانه چین و روس
دیگنیتی قشنگ تره......
چین زباله هاشو میفرسته ایران
آشغال چینی به قیمت میلیاردی
دولت عاشق چش ابرو مردم نیست میاره ک سوده کلانی کنه بودجه پر شه
بازم یه اشغال چینی دیگر
پاسخ ها
از مال خودمون بهتره
قرار شد خوردی باقیمت پایین بیارن اگه قرار ماشین گرون قیمت بیارن از فرانسه وارد کنند بااین پول خیلی خودرو با کیفیت بیارین . خوش بحال پودار ها برای قشر ضعیف فرق نمیکنه اقا بجز اون چند درصدی به هیچ کسی کمک نمیشه کرد تمام.. پنبه را از گوشتون دربیارین دنبال چی هستیم
پاسخ ها
با نصف این پول میشه بی ام و بنز سوار شد اوقت باید اشغال چینی بیارن
ایران اعلا صادر میکنه آشغال وارد میکنه اونا آشغال صادر میکنن اعلا میخرن به این میگن دلسوزی مسولان اونا وبی مسولتی مسولان ما