۵۸۲۰۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عبادی‌پور: بازی‌ها حكم مرگ و زندگی داشت

ميلاد عبادي‌پور هنوز معتقد است سختي‌ها تمام نشده. تمام نشده تا وقتي سهميه قهرماني جهان حتمي شود. به نظر دريافت‌كننده ملي‌پوش هر بازي انتخابي قهرماني جهان، حكم مرگ و زندگي را براي تيم داشت.

خبر ورزشی: ميلاد عبادي‌پور هنوز معتقد است سختي‌ها تمام نشده. تمام نشده تا وقتي سهميه قهرماني جهان حتمي شود. به نظر دريافت‌كننده ملي‌پوش هر بازي انتخابي قهرماني جهان، حكم مرگ و زندگي را براي تيم داشت.

او كه در بازي با چين 14 امتياز گرفته، از حالا به فكر جام قهرمان قهرمانان است. لژيونر واليبال ايران از حضور بانوان تماشاگر خوشحال است. آن هم بعد از مدت‌ها بسته بودن در سالن به روي بانوان.

*با پايان بازي‌هاي سخت، نفس راحت كشيديد؟ نه؟

نمي‌شود گفت چون كره و چين را برديم، بازي‌هاي سخت ما تمام شده چرا كه همه بازي‌هاي ما سخت است و هر تيمي برنده باشد، سهميه قهرماني جهان ۲۰۱۸ را مي‌گيرد.

*انگار همان‌طور كه پيش‌بيني مي‌شد، بازي با چين واقعاً سخت‌تر شد؟

ما واقعاً مي‌دانستيم بازي با چين سختي ديگري دارد. با همين تيم در انتخابي المپيك هم بازي كرده بوديم كه ۳-۲ و به سختي برديم. حتي ست آخر را ۱۶-۱۴ برديم. بنابراين مي‌دانستيم ديروز كار راحتي نداريم.

* چرا در بازي مقابل كره و چين شما شروع توفاني داشتيد اما از ست دوم، كار به راحتي ست اول پيش نمي‌رفت؟

كره، چين و حتي بقيه حريفان تيم‌هاي حرفه‌اي هستند، شايد ست اول را خيلي فشار بياوريم و راحت ببريم اما نمي‌توانيم دست‌كم بگيريم چرا كه حرفه‌اي هستند و دوباره به مسابقه برمي‌گردند. بازي با همه تيم‌ها همين‌طور سختي دارد. نمي‌شود گفت شروع خوبي داشتيم و پاياني بد يا برعكس. ما زورمان را مي‌زنيم كه خيلي راحت‌تر با همه تيم‌ها واليبال بازي كنيم اما آنها هم با تفكر حرفه‌اي زندگي و ورزش مي‌كنند، پس مي‌توانند شرايط سختي را براي ما رقم بزنند.

*انگار سامان فائزي جاي خالي عادل غلامي را در تيم خوب پر كرده؟

عادل غلامي يكي از ستاره‌هاي تيم ملي است كه متأسفانه حالا در تيم نيست و سامان فائزي هم بازيكن باتجربه و پخته‌اي است كه چند سالي در اردوها و بازي‌هاي تيم ملي حاضر بوده و خيلي خوب در اين دو بازي جاي خالي عادل را پر كرد.

*بازي ديروز با قزاقستان ته جدولي و قطر هم به سختي دو بازي اول هست؟

در اين بازي‌ها خيلي مهم بود كه سهميه جهاني را بگيريم اما مثل بازي‌هاي جهاني نبوديم چرا كه بعد از سهميه جهاني به جام قهرمان قهرمانان دنيا به ميزباني ژاپن در شهريور فكر مي‌كنيم، به خاطر همين فشار هميشگي را نياورديم. اگر مثل هميشه فشار مي‌آورديم، خيلي راحت‌تر كره و چين را مي‌برديم.

*پس يعني اين بازي‌ها حكم تداركاتي جام قهرمان قهرمانان را براي شما داشت؟

نه بازي تداركاتي نبود. همه بازي‌ها حكم مرگ و زندگي را داشت چرا كه اگر ما مسابقات را مي‌باختيم، رقابت‌هاي قهرماني جهان را از دست مي‌داديم. بنابراين اصلاً بازي تداركاتي نبود. البته ما صد درصد توان‌مان را براي اين بازي‌ها نگذاشتيم چرا كه تورنمنت حساس‌تري كمتر از ۲۰ روز ديگر در ژاپن شروع مي‌شود.

*در اين بازي‌ها همان تيم ايران هميشگي بوديد؟

صد درصد وقتي تيمي بيشتر تمرين كند، حتماً پيشرفت زيادي مي‌كند. ما هم بعد از ليگ جهاني خيلي سخت تمرين كرديم، از طرفي مسابقات زيادي داشتيم، خيلي بد است با يكسري سوتي كه در حد بازيكنان تيم ملي ايران نيست.

* لوزانو كه با چين به اردبيل آمده با بچه‌ها چه برخوردي داشت؟ برخوردش به گرمي ولاسكو بود؟

لوزانو ۶ ماه پيش سرمربي ما بود و رابطه خيلي خوبي با ما داشت. حتي بعد از بازي با چين كه برديم آمد، با تك‌تك بازيكنان دست داد و تبريك گفت بابت بازي خوب بچه‌ها.

*درست است بازيكنان تيم ملي به خاطر طرفداران زياد در اردبيل جرأت نمي‌كنند بيرون بروند؟

فكر مي‌كنم تيم ملي واليبال آن‌قدر پيشرفت كرده كه همه مردم به ما لطف دارند. اين دليل نمي‌شود بگوييم جرأت بيرون رفتن نداريم. اين درست نيست، ما اين چند روز در شرايط مسابقه هستيم و اجازه بيرون رفتن از هتل را نداريم. البته براي تهيه وسايل ضروري به سوپرماركت، يا خريد مي‌رويم. همان‌طور كه ما هواداران به ما علاقه دارند، ما هم آنها را دوست داريم و هر كاري از دست‌مان برآيد، براي خوشحالي آنها انجام مي‌دهيم.

*براي اولين بار بانوان هم سر تمرين تيم ملي واليبال آمدند و هم براي بازي ۸۰۰ خانم تماشاگر شما را تشويق مي‌كردند. براي شما تعجب‌آور نبود؟

با شرايطي كه در تهران به وجود آمده بود، اصلاً فكر نمي‌كرديم بانوان را به سالن راه بدهند ولي ايده خوبي بود و بعد از چند سال محروميت كه بانوان براي تماشاي بازي‌هاي واليبال نمي‌توانستند به سالن بيايند اما براي اين رقابت‌ها آمدند. خوشحالم كه بعد از ۴، ۵ سال بانوان را به سالن واليبال راه دادند.

*بازي در گرماي سالن اذيت نكرد؟

چرا، سالن خيلي گرم بود. خيلي بد بود اما بايد بازي‌ها را انجام دهيم و اصلاً به گرما فكر نمي‌كرديم و همه تمركزمان روي سهميه بود كه خدا را شكر آن را هم گرفتيم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج