adexo3
۹۸۳۶۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سهمیه کشورهای آسیایی دو سال اعتبار دارد

رییس سازمان لیگ برترفوتبال گفت:سهمیه تمامی کشورهای آسیایی براساس قوانین و آیین نامه های جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا دو سال اعتبار دارد و هیچ نگرانی برای کسرسهمیه نداریم.

خبرگزاری ایرنا: مهدی تاج روز سه شنبه با بیان اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به استانداردهای فنی کشورها خواستار تغییر سیستم فدراسیون های واجدشرایط درمسابقات لیگ قهرمانان آسیاشده است،افزود:برای دریافت سهمیه مستقیم، فدراسیون ها باید شش معیار این کنفدراسیون را دارا باشند.

به گفته وی معیار اول کنفدراسیون فوتبال آسیا سیستم صدور مجوز حرفه ای در لیگ و فدراسیون است و معیارهای دوم تا ششم به ترتیب استاندارد فنی در بین ۲۴ فدراسیون اول طبق رده بندی AFC،معیارهای صحت و سلامت مسابقات همانند کمیته اخلاق،سازماندهی لیگ حرفه ای و مدیریت حرفه ای، استادیوم ها و زمین های تمرین مطابق با نیازمندیهای AFC و مسایل مرتبط با ویزا، پرواز، حمل و نقل و اقامت تیم ها را شامل می شود.

رییس سازمان لیگ برتربااشاره به اینکه سیستم رتبه بندی فدراسیون ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عملکرد چهار سال اخیر آنها بر می گردد، تصریح کرد: دراین رتبه بندی ۲۰ درصد برای تیم های ملی و ۸۰ درصد برای تیم های باشگاهی در نظر گرفته شده است. در صورتی که فدراسیونی بیش از یک باشگاه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد میانگین امتیازات کسب شده به عنوان امتیاز نهایی قلمداد می شود که امتیاز نهایی صد درصد است.

تاج تاکید کرد: هدف AFC از این تغییرات، فراهم آوردن شرایط حضور ۲۴ کشور اول رتبه بندی AFC در مسابقات باشگاهی است برهمین اساس سهمیه های تعیین شده درسال ۲۰۱۴ برای سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ نیزمی باشد و همچنین سهمیه های تعیین شده درسال ۲۰۱۶ برای سالهای ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ باقی خواهد ماند.

رییس سازمان لیگ برتر با بیان اینکه براساس تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا از سال آینده سهمیه تمامی کشور های آسیایی براساس آئین نامه جدید ۲ سال اعتبار دارد، افزود: پس از بازدید و ارزیابی بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات باشگاههای حاضر، فدراسیون های که در رتبه های اول و دوم رده بندی قرار می گیرند داری سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیرمستقیم در مرحله حذفی هستند. فدراسیون های رتبه سوم و چهارم دارای دو سهمیه مستقیم و دو سهمیه غیرمستقیم، فدراسیون های رتبه پنجم یک سهمیه مستقیم و دو سهمیه غیرمستقیم ، فدراسیون های رتبه ششم یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیر مستقیم کسب خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج