adexo3
۹۸۱۴۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دلایل کم شدن سهمیه ایران در آسیا

کارشناس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های ایران ضمن تشریح دلایل کم شدن سهمیه لیگ قهرمانان، دلیل این موضوع را تغییر اعطای سهمیه‌ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد و گفت: به کشورهایی که در آسیا تمام امتیازات لازم را کسب کنند و در رتبه اول قرار بگیرند، سه و نیم سهمیه داده می‌شود.

خبرگزاری مهر: کارشناس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های ایران ضمن تشریح دلایل کم شدن سهمیه لیگ قهرمانان، دلیل این موضوع را تغییر اعطای سهمیه‌ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد و گفت: به کشورهایی که در آسیا تمام امتیازات لازم را کسب کنند و در رتبه اول قرار بگیرند، سه و نیم سهمیه داده می‌شود.

سهیل مهدی درباره کم شدن تعداد سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا در تکمیل صحبت‌های مهدی تاج رئیس سازمان لیگ‌های فوتبال گفت: سهمیه‌ها یک بحث کلی است و فقط مربوط به ایران نمی‌شود. با توجه به درخواست کشورهای دیگر برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، ترکیب اعطای سهمیه‌ها تغییر کرده است. این تغییر ترکیب به صورت خود به خود برای ایران و سایر کشورها اعمال می‌شود.

وی افزود: تا پیش از این به بهترین کشورهای آسیا که تمام ملاکها و معیارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا را رعایت می‌کردند، چهار سهمیه مستقیم داده می‌شد ولی الان این تعداد به سه و نیم سهمیه کاهش یافته است. در واقع کشورهای تاپ آسیا سه سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف می‌گیرند.

کارشناس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های ایران خاطرنشان کرد: اگر خدایی نکرده جزو کشورهای دوم یا سوم آسیا از نظر امتیاز گرفتن قرار بگیریم و کشورهای دیگر هم از ما بهتر باشند ممکن است سهمیه‌ها ما کمتر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج