۸۸۶۸۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

خسوس: این موفقیت به ایران تعلق دارد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از قرار گرفتن در بین ۱۰ مربی برتر فوتسال جهان، این موفقیت را متعلق به بازیکنان و دستیارانش دانست و همچنین اظهار امیدواری کرد تا اصغر حسن‌زاده هم در بین ۱۰ بازیکن برتر، قرار گیرد.

ایسنا: خسوس کاندلاس درباره قرار گرفتنش در بین ۱۰ مربی برتر فوتسال جهان از سوی سایت فوتسال پلنت و نامزد شدن برای کسب عنوان برترین مربی در سال ۲۰۱۳ اظهار کرد: من این افتخار را جایزه‌ای برای خودم نمی‌دانم و آن را تمام گروه و تیم می‌بینم. جایی که بازیکنانم و همچنین دستیارانم در کادر فنی به من کمک کردند. این موفقیت جایزه‌ای است که به همه داده می‌شود نه من.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظرش چه عواملی باعث شد تا در بین ۱۰ مربی برتر جهان قرار گیرد، گفت: فکر می‌کنم یکی از مهم‌ترین موفقیت‌های تیم ملی صعود یک پله‌ای آن در رده‌بندی جهانی بود. ما همچنین توانستیم در بازی‌های داخل سالن آسیا و در جایی که تیم‌هایی مثل تایلند و ژاپن حضور داشتند قهرمان شویم. کسب مقام سوم در جام جهانی کوچک برزیل هم موفقیت دیگر ما بود، هرچند ما در این بازی‌ها نمایش واقعی خودمان مقابل روسیه را نداشتیم.

سرمربی اسپانیایی تیم ملی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه شانس کدام مربی را برای کسب عنوان برترین مربی جهان بیشتر از بقیه می‌داند، اظهار کرد: فکر می‌کنم سرمربیان تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا، شانس بیشتری نسبت به بقیه داشته باشند اما من معیار و نحوه انتخاب‌ها را نمی دانم. انتخاب برترین‌های جهان چند سالی است که انجام می‌شود.

خسوس که سال قبل خودش به عنوان یکی از کارشناسان در نظرسنجی سایت فوتبال پلنت حضور داشت، دلیل غیبتش در رای‌گیری امسال را توضیح داد و افزود: کسی که خودش در یکی از بخش‌ها نامزد دریافت جایزه شده باشد حق رای در هیچ یک از بخش‌ها را ندارد. من نیز به دلیل اینکه در بخش برترین مربی تیم ملی حضور داشتم نتوانستم در این نظرسنجی شرکت کنم.

سرمربی تیم ملی در پایان نیز در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه شانس کدام بازیکن ایرانی برای قرار گرفتن در بین ۱۰ بازیکن جهان را بیشتر از بقیه می‌داند به ایسنا گفت: در حال حاضر اصغر حسن‌زاده در سطح خوبی قرار دارد تا بتواند جزو ۱۰ بازیکن برتر دنیا باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج