۸۷۴۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

یک رکورد بسیار بد اصفهانی برای زنان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: اصفهان پایتخت سرطان سینه در ایران است.

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: اصفهان پایتخت سرطان سینه در ایران است.

عباسعلی جوادی صبح امروز در هشتمین همایش سالانه کلینکال انکولوژی که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: سرطان‌ها در استان اصفهان روند صعودی دارد و آمار سرطان در استان اصفهان بیشتر از دیگر استان‌های کشور است.

وی شایع‌ترین سرطان‌ها در استان اصفهان را سرطان پستان، پوست، معده، تخمدان و مثانه دانست و افزود: شایع‌ترین سرطان‌ها در استان اصفهان، سرطان سینه، پوست، معده، تخمدان و مثانه می‌باشد که سرطان مثانه و پستان در شهرستان‌های لنجان و فریدون شهر اصفهان روند صعودی دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان اخیرا سرطان تیروئید را یکی از شایع‌ترین سرطان‌ها در بین زنان دانست و عنوان کرد:‌سرطان تیروئید از جمله سرطان‌هایی است که به تازگی در بین زنان ایرانی روند صعودی داشته و در اصفهان این سرطان نسبت به آمار کشوری بسیار زیاد است.

وی در ادامه خاطرنشان کردک عوامل محیطی و استرس‌ها نقش مهمی در انوع سرطان ها در استان اصفهان دارد.

جوادی سرطان مثانه در بین مردان را دومین سرطان شایع استان دانست و گفت:‌ استان اصفهان رتبه دوم سرطان مثانه در بین مردان را به خود اختصاص داده است.

وی در پایان آلودگی هوا را یکی دیگر از عوامل سرطان‌ها اعلام کرد و گفت:‌ آلودگی هوا سبب افزایش سرطان‌ها در استان اصفهان است و این موضوع سبب شده که استان اصفهان پایتخت سرطان سینه در کشور را به خود اختصاص دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • زهرا

      سلام این همه کشورهای پیشرفته جهان کارهای اساسی برای از بین بردن آلودگی هوا کرده اند اگر خودمان بلد نیستیم لااقل از اونا یاد بگیریم و به جای اینکه این همه هزینه برای درمان کنیم این هزینه ها را برای از بین بردن آلودگی هوا استفاده کنیم تورا خدا به داد برسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج