۸۵۴۷۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نخستین شکست رم در فصل جاری سری A

یوونتوس در حساس‌ترین بازی هفته هجدهم سری A با سه گل رم را شکست داد تا وضعیت خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم‌تر کند.

ایسنا: هفته‌ هجدهم رقابت‌های سری A با انجام سه دیدار آغاز شد که در حساس‌ترین بازی یوونتوس موفق شد نخستین شکست را به رم تحمیل کند و با نتیجه‌ قاطع سه بر صفر این تیم را شکست دهد.

در این دیدار که در ورزشگاه خانگی یوونتوس برگزار شد، این بازیکنان رم بودند که بازی را بهتر آغاز کردند. شاگردان رودی گارسیا در همان دقایق اول بازی نشان دادند که تنها به پیروزی در این دیدار فکر می‌کنند. آنها در پانزده دقیقه‌ اول بازی یکی، دو بار روی دروازه‌ بوفون ایجاد خطر کردند، اما واکنش‌های خوب سنگربان ملی‌پوش بیانکونری‌ها مانع از فروپاشی دروازه‌ تیمش شد.

در دقیقه‌ ۱۷ آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی یوونتوس گل نخست تیمش را به ثمر رساند تا ورزشگاه یوونتوس آره‌نا غرق در شادی شود.

بازیکنان رم با دریافت این گل سراپا حمله شدند، اما شب، شب بوفون، کاپیتان یوونتوس بود که با واکنش‌های خوب خود مانعی در برابر گلزنی شاگردان رودی گارسیا بود.

با شروع نیمه نخست یوونتوس بر خلاف نیمه اول بازی را هجومی آغاز کرد و تنها سه دقیقه‌ پس از شروع بازی توسط لئوناردو بونوچی ، مدافع پیش تاخته خود به گل دست یافت. بونوچی ارسال زیبای آندره‌آ پیرلو را به گل تبدیل کرد تا اختلاف به دو گل افزایش یابد.

رودی گارسیا پس از دریافت گل دوم دست به تغییر زد تا آرایش تیمش را هجومی کند. او دیسترو و توروسیدیس را به جای پیانیچ و دودو به بازی فرستاد. با آمدن این دو بازیکن بار هجومی جالوروسی افزایش یافت.

در دقیقه‌ ۷۵ داور بازی دانیله دِروسی را به علت خطای شدید روی کیلینی از بازی اخراج کرد تا کار رم بسیار سخت شود اما این پایان بدبیاری‌های این تیم نبود؛ چرا که تنها یک دقیقه‌ بعد کاستان، مدافع رم هم به خاطر دریافت عمدی توپ با دست از بازی اخراج شد و داور یک ضربه پنالتی به نفع یوونتوس گرفت. ووچینیچ پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و آن را تبدیل به گل سوم یوونتوس کرد تا در نهایت بازی با همین نتیجه‌ به پایان برسد و نخستین شکست این فصل رم رقم خورد.

یوونتوس با این پیروزی ۴۹ امتیازی شد و به یکه تازی خود در صدر جدول رده‌بندی تداوم بخشید. این در حالی است که رم ۴۱ امتیازی باقی ماند تا اختلاف این تیم با یوونتوس صدرنشین به هشت امتیاز افزایش یابد.

در دیگر دیدار حساس فیورنتینا موفق شد در ورزشگاه خانگی خود با یک گل لیورنو را شکست دهد. تک گل فیورنتینا را در این دیدار گونسالو رودریگس در دقیقه‌ ۶۶ به ثمر رساند. شاگردان مونتلا با این پیروزی ۳۶ امتیازی شدند و با تفاضل گل کمتر نسبت به ناپولی در همان رده چهارم جدول رده‌بندی باقی ماندند.

در دیگر دیدار هم جدال دو تیم کیه‌وو و کالیاری برنده‌ای نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته‌ هجدهم رقابت‌های سری A امروز (دوشنبه) با انجام هفت دیدار به پایان می‌رسد که در حساس‌ترین بازی لاتزیو در ورزشگاه خانگی خود از اینتر پذیرایی می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج