روش قطع پیامک تبلیغاتی همراهاول و ایرانسل
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد مشترکان تلفن همراه درصورت عدم تمایل به دریافت پیامکهای تبلیغاتی میتوانند لغو ارسال آن را تقاضا کنند.
حسن رضوانی افزود: با پیگیری رگولاتوری و به منظور پایهریزی ساز و کار دائمی در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی با رضایت مشتری، سامانهای در اپراتورها طراحی شده است که براساس آن مشترکان همراهاول درصورت عدمتمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی عدد «۱» را به شماره ۸۹۹۹ ارسال کنند.
وی گفت: اگر مشترکی تمایل داشت مجدداً پیامک تبلیغاتی دریافت کند میتواند با ارسال عدد «۲» به شماره ۸۹۹۹ نسبت به فعالسازی آن اقدام کند.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی درباره مشترکان اپراتور دوم تلفنهمراه (ایرانسل) اظهار کرد: در حال حاضر مشترکان ایرانسل صرفاً پیامهای اطلاعرسانی خدمات و سرویسهای این اپراتور را دریافت میکنند که درصورت عدمتمایل به دریافت آن نیز میتوانند عدد «۲» را به شماره ۵۰۰۵ ارسال کنند تا این سرویس برای آنها لغو شود.
رضوانی درباره پیامکهای تبلیغاتی که برای برخی از مشترکان ایرانسل ارسال میشود تصریح کرد: ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشترکان ایرانسل از سوی شرکتهای ارسالکننده پیامک انبوه، بدون هماهنگی با اپراتور تخلف محسوب شده و مشترکان میتوانند شکایات خود را در این زمینه به بخش ثبت و پاسخگوئی به شکایات پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منعکس کنند تا نسبت به شکایات آنان رسیدگی شود.
نظر کاربران
خدا خيرتون بده ، راحتمون كردين :)
به خدا امتحان کردیم قطع نمیشه فقط یکی رو میخوایم که بشینه این اس ام اس هاس ایرانسل رو بخونه 8282 خوابی اس میده و...
آقا این سایتای پیش بینی فوتبال روزی 10بار اس ام اس میدن(ایرانسل)
من نمیدونستم خوب شدفهمیدم این ایرانسل دهن ماروسرویس کرده بود
هزینه ارسال یک پیامک رو به مخابرات بدیم که آقا لطفا از امتیازی که به من فروختین سو استفاده نکنین!
خیلی جالبه، واقعا این اتفاقا تو کدوم کشور درست و حسابی می افته؟