۸۰۰۲۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پراندلی درخواست تایم اوت کرد!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است که رطوبت بالای هوا در برزیل بازیکنان را خسته می‌کند. او به سران فیفا پیشنهاد داد که دو وقت استراحت در جریان بازیها به تیم ها داده شود تا بازیکنان آبی بخورند و نفسی گیرند.

ایسنا: آیین قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل جمعه در باهیا برگزار می‌شود. یکی از نگرانیهای که تیم‌ها در جام ۲۰۱۴ برزیل دارند رطوبت بالای هوا است. چزاره پراندلی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا پیشنهاد جالبی را داد. او گفت: دو مشکل در برزیل وجود دارد که به هنگام جام کنفدراسیون ها در این کشور با آن مواجه شدیم یکی حرارت بالا و دیگری رطوبت زیاد بود که باعث نگرانی ما شده است. من پیشنهاد می‌دهم که در طول ۹۰ دقیقه دو وقت استراحت کوتاه در جریان بازی به بازیکنان داده شود تا آنها آبی بخورند و نفسی چاق کنند. اگر شما می‌خواهید که سطح بازیها بالا رود باید به این پیشنهاد ما توجه شود و آن را عملی کرد.اعتقادم دارم که این دو وقت استراحت در جریان بازی تمرکز بازیکنان را بر هم نخواهد ریخت، بلکه برعکس آنها را شارژ می‌کند و باعث می‌شود تا با تمرکز بیشتری بازی را ادامه دهند چرا که‌ آنچه باعث می‌شود تا تمرکز بازیکنان به هم ریزد تشنگی زیاد و خستگی مفرط است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا درباره این سوال که آیا دیگر تیم‌ها با این پیشنهاد او موافقت خواهند کرد این گونه پاسخ داد: تمام تیم‌های که در جام کنفدراسیون ها شرکت کردند به استثنای تاهیتی چنین پیشنهادی را ارائه دادند. در آن بازیها بازیکنان ایتالیا به خاطر رطوبت بالای هوا به مشکل خوردند تا جایکه ۸ بازیکن از ۱۱ بازیکن اصلی خواستار تعویض شدند.

چزاره پراندلی درباره این سوال که دوست دارد تیمش در چه گروهی قرار گیرد اینگونه پاسخ داد: دوست ندارم با آلمان همگروه شویم.بهتر است که در فینال به مصاف این تیم برویم. امیدوارم که در گروه سختی قرار گیریم چرا که تاریخ ثابت کرده است که ایتالیا هرگاه در گروه سختی بوده نتایج خوبی کسب کرده است.

فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه رم چند سالی است که از بازیهای ملی خداحافظی کرده است اما نمایش خوب او در فصل جاری رقابت‌های سری ‌A باعث شده است تا زمزمه‌های درباره بازگشت او به آتزوری در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به گوش رسد. پراندلی درباره کاپیتان محبوب جالوروسی گفت: درباره توتی زیاد صحبت کرده‌ایم. بهتر است که ما درباره او صحبت نکنیم چرا که صحبت کردن ما تمرکز او را برهم ریخت و باعث آسیب دیدگی‌اش شد. باید دیگر در این باره صحبت نکنیم. توتی مدتی است که‌ آسیب دیده و دور از میدان است. هنوز مشخص نیست که بازگشت او به شرایط بازی چقد طول خواهد کشید. نباید درباره او توتی تصمیم عجولانه‌ای بگیریم. منتظر می‌مانیم تا ببینیم شرایط او چگونه خواهد شد.

ایتالیا در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقا جنوبی بسیار ضعیف ظاهر شد و حتی نتوانست از مرحله گروهی صعود کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج