۷۹۵۸۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

حراج ۲۰۰ میلیونی پیراهن مالدینی!

پیراهن پائولو مالدینی در بازی ستاره‌های فوتبال پرسپولیس و میلان روز پنجشنبه در برنامه "ویتامین ۳" برای انجام امور خیریه به حراج گذاشته خواهد شد. پایان رافت بازیکن پیشین پرسپولیس امیدوار است این پیراهن به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به حراج برود.

مهر: با هماهنگی روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و علی ضیاء مجری برنامه "ویتامین 3" و شبکه سوم سیما و پایان رأفت، پیراهن پائولو مالدینی در بازی ستاره‌های پرسپولیس و میلان در برنامه صبح پنجشنبه هفته جاری "ویتامین 3" برای علاقمندان به فوتبال و انجام امور خیریه به حراج گذاشته خواهد شد.

پایان رأفت که در پایان بازی ستاره‌ها بلافاصله برای دریافت پیراهن مالدینی سراغ وی رفته بود، نیت خود از انجام این امر را انجام امور خیریه اعلام کرد و در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: تا این لحظه یکی از افراد خیر و علاقمند فوتبال برای خرید این پیراهن پیشنهادی 30 میلیونی تومان ارائه کردند ولی امیدواریم با برنامه‌ریزی و مشارکت افراد خیر، این پیراهن را حداقل تا مبلغ 200 میلیون تومان به فروش برسانیم و عواید آنرا به امور خیریه اختصاص بدهیم.

در برنامه صبح پنجشنبه هفته جاری "ویتامین 3" سردار رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و پایان رافت بازیکن پیشین پرسپولیس نیز حضور خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • sss

      آخه کدوم آدم دیوانه ایی 200میلیون پول واسه یه پیرهن عرقی میده؟؟؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج