۷۸۰۷۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هاشمیان نمی آید، علی دایی هم نیست

کریم باقری: معلوم نیست جلوی میلان باشم

برنامه ریزی باشگاه پرسپولیس برای بازی مقابل ستارگان میلان آنقدر عجولانه و هول هولکی صورت گرفته که از حالا جای خالی تنی چند از پیشکسوتان نامدار پرسپولیس احساس می شود. جالب اینکه در میان خود پیشکسوتان پرسپولیس اختلاف نظرات شدیدی در مورد صلاحیت دعوت شدگان وجوددارد.

کریم باقری: معلوم نیست جلوی میلان باشم
روزنامه گل:

برنامه ریزی باشگاه پرسپولیس برای بازی مقابل ستارگان میلان آنقدر عجولانه و هول هولکی صورت گرفته که از حالا جای خالی تنی چند از پیشکسوتان نامدار پرسپولیس احساس می شود. جالب اینکه در میان خود پیشکسوتان پرسپولیس اختلاف نظرات شدیدی در مورد صلاحیت دعوت شدگان وجوددارد. یکی مثل بهروز رهبری فرد معتقد است بازیکنانی مثل علی دایی با ۴ سال سابقه و وحید هاشمیان با یک سال و نیم حضور در پرسپولیس پیشکسوت این تیم محسوب نمی شوند. از سوی دیگر زمان در نظر گرفته شده جهت برگزاری این بازی مشکلاتی را برای برخی دعوت شدگان به وجود آورده تا حضورشان برابر ستارگان میلان در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

باشگاه پرسپولیس در خبری که هفته پیش منتشر شد، بازی مقابل ستارگان میلان را بازی خداحافظی مهدی مهدوی کیا، کریم باقری و وحید هاشمیان اعلام کرد. بازیکنان بزرگی هم برای تشکیل ترکیب تیم پیشکسوتان پرسپولیس دعوت شدند اما برخی از آنها به طور قطع در این بازی حضور نخواهند داشت.

علی کریمی که روز بازی ستارگان میلان در تبریز و سر تمرین تیم تراکتورسازی حضور دارد. بنابراین محال است که باشگاهش اجازه سفر به تهران و حضور در این بازی را به وی بدهد. کما اینکه سوای این موضوع علی کریمی به دلیل اختلافاتش با محمد رویانیان به دعوت علی پروین پاسخ منفی داده است؛ ضمن اینکه جادوگر هنوز خاطره اخراج از استیل آذین توسط سلطان به خاطر سفر به دبی و بازی با تیم الاهلی مقابل میلان را فراموش نکرده است.

علی دایی دیگر بازیکن دعوت شده به تیم پیشکسوتان پرسپولیس است که با ذکر دلایل قابل قبول و موجه، از همراهی این تیم برابر ستارگان میلان عذرخواهی کرده است. شهریار که تیمش را برای شروعی خوب در نیم فصل دوم آماده می کند، در اولین گام از دور برگشت خارج از خانه به مصاف تراکتورسازی می رود. قابل ذکر است که حواشی بازی رفت و رقابت پرسپولیس و تراکتورسازی در صدر جدول بر حساسیت های این بازی خواهد افزود.

بنابراین علی دایی حق دارد که تمام تمرکزش را روی این بازی و حفظ جایگاه تیمش در جدول بگذارد. مضاف بر اینکه پرسپولیسی ها درست روزی که ستارگان میلان در ورزشگاه آزادی بازی خواهند کرد، در ورزشگاه شهید درفشی فر آخرین جلسه تمرین خود پیش از بازی را مقابل تراکتورسازی انجام خواهد داد. سپس به فرودگاه مهرآباد تهران رفته و به تبریز سفر خواهند کرد. به این شکل طبیعی است که دایی تیمش را برای حضور در این بازی دوستانه رها نکند.

کریم باقری که این فصل به عنوان کمک اول علی دایی در کادر فنی پرسپولیس حضور دارد، خیلی وقت است که از مصاحبه کردن طفره می رود و قصد دارد در آرامش کامل به کار بپردازد. او یکی از سه بازیکنی است که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده برابر ستارگان میلان از او تقدیر خواهد کردو این بازی خداحافظی وی نیز محسوب می شود.

جالب است باشگاه پرسپولیس زمانی را برای خداحافظی کریم باقری در نظر گرفته که او نیز باید همراه سرخپوشان به تبریز سفر کند. البته آقا کریم حدود سه سال پیش در ورزشگاه ابوظبی و در بازی تیم ملی ایران برابر برزیل خداحافظی رسمی از دنیای فوتبال داشت: «ظهر پنجشنبه و در پایان تمرین پرسپولیس از کریم باقری در مورد بازی پیشکسوتان پرسپولیس برابر ستارگان میلان سوال کردیم. ایشان ابتدا اظهار داشت که فعلا مصاحبه نمی کند. وقتی گفتیم که تنها یک سوال درباره اینکه با وجود دعوت به تیم پیشکسوتان در این بازی حاضر خواهد شد یا خیر داریم؛ گفت که هنوز هیچ چیز مشخص نیست اما آنطور که نزدیکان تیم می گفتند، کریم باقری با پرسپولیس به تبریز می رود ودر این سفر از ابتدا حضور خواهد داشت.

... و اما وحید هاشمیان چهارمین نفری است. که روز گذشته از طریق سایت جهان و ورزش که مدیریتش را برعهده دارد، نامه ای را منتشر و ضمن تشکر از پیشکسوتان پرسپولیس ازت حضور در بازی برابر ستارگان میلان عذرخواهی کرد. سرمربی تیم تی اس وی نیندورفر که در لیگ هامبورگ حضور دارد در این نامه آورده به دلیل مشغله کاری و با توجه به برنامه بازی ها و تمرینات تیم تحت هدایتش امکان همراهی پیشکسوتان پرسپولیس در دیدار برابر ستارگان میلان را نخواهد داشت.

هاشمیان در پایان نامه خود برای پیشکسوتان پرسپولیس در دیدار برابر ستارگان میلان روزی شاد، لذتبخش و خاطره انگیزی را آرزو کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج