۷۲۴۵۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش مظلومي به شايعه تبانی در دربی

پرويز مظلومي اظهار داشت: حرف‌هايي که زده شده است چيز ساده‌اي نيست اين حرف‌ها يک عمر شرافت و زندگي فوتبالي هر شخصي را به چالش مي‌کشاند.

ورزش سه: پرويز مظلومي اظهار داشت: حرف‌هايي که زده شده است چيز ساده‌اي نيست اين حرف‌ها يک عمر شرافت و زندگي فوتبالي هر شخصي را به چالش مي‌کشاند.

انتشار شايعات مبني بر مسئله‌دار بودن مرتضي کريمي در داربي استقلال و پرسپوليس در ۳ فصل پيش پرويز مظلومي را برآشفته است. اگر چه اشتباه کمک داور در آن مسابقه غيرقابل انکار است اما نسبت دادن پرداخت رشوه آن هم به صورت غير نقدي(ال سي دي) به کمک داور از آن شايعاتي است که فقط در رسانه‌هاي ايراني منتشر مي‌شود.

اعتراض پرويز مظلومي به اين است که چرا او به وسط دعوايي کشيده‌اند که کوچکترين ارتباطي به وي ندارد.

در همين رابطه پرويز مظلومي گفت:« حرف‌هايي که زده شده است چيز ساده‌اي نيست اين حرف‌ها يک عمر شرافت و زندگي فوتبالي هر شخصي را به چالش مي‌کشاند و آبروي آدم را به بازي مي‌گيرد. چرا جامعه فوتبال به اين سمت حرکت کرده است و چرا به اين سادگي سنگين‌ترين اتهامات به آدم‌هايي وارد مي‌شود که روحشان از اين چيزها خبر ندارد. اصلا چرا در دعواي ديگري و تيم‌هاي ديگر پاي کساني را وسط مي‌کشند که اصلا روحشان خبر نداشته و ما واقعا کجاي اين قضيه هستيم؟ کجاي اين دعواي آزاردهنده قرار داريم؟ کي شده سرنوشت ما به اين چيزها گره بخورد. مگر نه اينکه پارسال خود ما بوديم که به شهادت همين برنامه ۹۰ و مطبوعات اشتباهات داوري از دلايل سقوط تيم آلومينيوم به دسته پايين‌تر بوده است. اين چه اخلاقي است، اين چه فوتبالي است. چطور شده که ما به خودمان اجازه مي‌دهيم اينطور بي‌محابا به ديگران تهمت بزنيم. فدراسيون فوتبال کجاست، چرا وزارت ارشاد ورود نمي‌کند براي جلوگيري از انتشار اين شايعات که حيثيت يک مسلمان را به بازي مي‌گيرد. چرا جامعه فوتبال واکنشي نشان نمي‌دهد؟»

پرويز مظلومي که خيلي عصباني و ناراحت بود در ادامه گفت:« دوستاني که امروز روي اين آتش بنزين مي‌ريزند يادشان نرود شايد شعله به خانه آنها هم برسد. من واقعا ناراحت هستم آن هم در روزهايي که من بايد روي کارم متمرکز باشم و دينم را به مردم کرمان ادعا کنم، اين تهمت‌ها را به آدم مي‌زنند.اين آدمها شرافت ندارند.»

سرمربي سابق استقلال و کنوني مس کرمان در پايان گفت:« واقعا نمي‌دانم پشت اين بازي‌هاي کثيف چيست قرار است مظلومي را بزنند اما چرا هدفشان دشمني با مردم مس کرمان است شايد آن نماد ۴ تاريخي استقلال در دوره ما آقايان را آزار مي‌دهد هر چه که هست فقط بايد اين‌ها را به خدا واگذار کرد. ما که پول و قدرتش را نداريم براي مقابله با چيزهايي که مي‌گويند پس از ته دل مي‌گويم که آنها را به خدا واگذار مي‌کنم. يادمان نرود اين دنيا دار مکافات است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مملي

      حالا كي گفت پرويز مظلومي كه اين داره اينقدر جلز و پلز مي كنه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج