۷۱۰۳۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دايي: نبايد يکي دو نفر را فقط قرباني کنيم

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نبايد يکي دو نفر را فقط قرباني کنيم و بايد با تمام متخلفان برخورد شود.

خبرگزاری فارس: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نبايد يکي دو نفر را فقط قرباني کنيم و بايد با تمام متخلفان برخورد شود.

علي دايي در پايان مراسم تقدير از ملي‌پوشان قانون‌مدار گفت: مراسم خيلي بود، بسياري از بزرگان و پيشکسوتان فوتبال ايران را ديديم. ان‌شاءلله اين مراسم ادامه باشد. البته مراسم خيلي طولاني شد و بايد زودتر به خانه‌هايمان برويم چرا که اگر ديرتر برويم به خانه راهمان نمي‌دهند.

وي در مورد حواشي اخيري که در مورد مسئله تباني به وجود آمده است، عنوان کرد: ان‌شاءلله اين موضوع حل شود از اول گفتم وقتي که سازمان‌هاي امنيتي و قوه قضاييه به اين مسئله ورود کنند خيلي‌ چيزها مشخص مي‌شود. با قرباني کردن يکي دو نفر نبايد اين پرونده بسته شود و بايد کل اين اتفاق را ريشه‌کن کنيم شايد خيلي‌ها عليه من جبهه بگيرند و ديديد که گرفتند. در اين مدت بعضي‌ها را از حرف زدن ترسانده‌اند.

دايي تأکيد کرد: به خود من بالاي ۲۰ نفر زنگ زدند، مي‌گويند هرجا مي‌رويم مدرک مي‌خواهند چند نفر مصاحبه کرده‌اند و در مورد اين مشکلات صحبت کرده‌اند، زماني که مربي سايپا بودم به اين مشکلات اذعان داشتم. سال قبل هم اين مسئله را بيان کردم اما اين مشکلات را نبايد به حساب همه گذاشت، در همه رشته‌ها اين مسائل وجود دارد و آدم‌هاي پاک هم در همه جا هستند اما با متخلف بايد برخورد شود.

وي در مورد اينکه آيا در فدراسيون هم افراد متخلف حضور دارند، عنوان کرد: در هر قشري ممکن است فرد متخلف باشد و مطمئنا در فدراسيون هم است. بايد سعي کنيم اگر فرد متخلفي حضور دارد آنها را پاکسازي کنيم تا خيلي بهتر و راحت‌تر کارها پيش برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج