۷۱۰۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آخرين قيمت سيم‌كارت تلفن همراه در بازار

اما همراه اول نسبت به ارائه دو نوع سيم‌کارت دايمي با قيمت‌هاي ۱۲۴ هزار و ۸۰۰ توماني با پيش شماره ۰۹۱۰ (بدون تضمين) و ۲۵۴ هزار و ۸۰۰ توماني با پيش شماره ۰۹۱۲ (تضمين‌دار) اقدام مي‌كند.

قيمت سيم‌كارت تلفن همراه با كد يك طي هفته گذشته روند افزايشي داشته و قيمت فروش سيم‌كارت كاركرده كد يك كه به ۷۸۰ تا ۸۰۰ هزار تومان رسيده بود به بيش از ۸۲۰ هزار تومان افزايش يافت كه بنا بر پيش‌بيني رييس انجمن فروشندگان سيم‌كارت اين روند هم‌چنان ادامه خواهد داشت.

در بازار تلفن همراه، سيم‌كارت صفر با كد دو به مبلغ ۸۶۰ هزار تومان و كاركرده آن ۴۷۰ هزار تومان به بالا به فروش مي‌رسد كه بر اساس نوع شماره قيمت متغير است.

سيم‌كارت صفر با كد سه نيز به مبلغ ۶۸۰ هزار تومان و كاركرده‌ي آن به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به فروش مي‌رسد و سيم‌كارت صفر با كد چهار هم ۴۷۰ هزار تومان و كاركرده‌ي آن ۳۲۰ هزار تومان فروخته مي‌شود.

هم‌چنين سيم‌كارت صفر با كد پنج به مبلغ ۴۵۰ هزار تومان و كاركرده‌ي آن۲۹۰ هزار تومان به فروش مي‌رسد و سيم‌كارت‌هاي صفر با كد شش هم به مبلغ ۴۱۵ هزار تومان و كاركرده‌ي آن ۲۴۰ هزار تومان فروخته مي‌شود.

قيمت سيم‌كارت صفر با كد هفت ۳۲۵هزار تومان و كاركرده آن ۲۳۰هزار تومان است و كد هشت نيز به مبلغ ۳۱۰ هزار تومان و كاركرده‌ي آن ۲۱۵ هزار تومان و قيمت سيم‌كارت‌هاي ۰۹۱۹ به مبلغ ۱۰ هزار تومان است.

اما همراه اول نسبت به ارائه دو نوع سيم‌کارت دايمي با قيمت‌هاي ۱۲۴ هزار و ۸۰۰ توماني با پيش شماره ۰۹۱۰ (بدون تضمين) و ۲۵۴ هزار و ۸۰۰ توماني با پيش شماره ۰۹۱۲ (تضمين‌دار) اقدام مي‌كند.

سيم‌كارت‌هاي اعتباري ايرانسل هم پنج هزار تومان به فروش مي‌رسند كه دو هزار تومان شارژ اوليه دارند و همراه با آن سيم‌كارت هديه با پست ارسال مي‌شود و برروي آن ۲۰۰ تومان شارژ دارد؛ به علاوه ۱۰۰ كيلوبايت GPRS رايگان و ۲۰ پيام الكترونيكي پستچي رايگان هم دارند.

قيمت سيم‌كارت‌هاي دائمي ايرانسل هم ۱۲۰ هزار تومان به علاوه چهار درصد ماليات ارزش بر افزوده است. علاوه بر آن ايرانسل دو مدل سيم كارت پيام‌رسان دائمي و اعتباري دارد كه سيم‌كارت پيام‌رسان دائمي ۵۰ هزار تومان است كه ۲۰ هزار تومان قيمت سيم‌كارت و ۳۰ هزار تومان سپرده است و اعتباري آن چهار هزار تومان به علاوه هزار تومان شارژ اوليه است كه اين سيم‌كارت‌ها قابليت ارسال SMS،MMS و GPRS را دارند و هزينه‌ي SMS آن ارزان‌تر از تعرفه‌ي سيم‌كارت‌هاي معمولي است.

سيم‌كارت‌هاي ميكروسيم ايرانسل كه سيم‌كارت‌هايي براي گوشي‌هاي آي‌پد و آيفون هستند كه اعتباري آن ۱۰ هزار تومان با سه هزار تومان شارژ اوليه است و دائمي آن ۱۲۰ هزار تومان به فروش مي‌روند و سيم‌كارت پيام‌رسان اعتباري ميكروسيم هشت هزار تومان است كه دوهزار تومان شارژ دارد و سيم‌كارت‌هاي پيام‌رسان دائمي ميكروسيم هم ۵۰ هزار تومان قيمت دارند.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

آخرين قيمت سيم‌كارت تلفن همراه در بازار

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج